Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door WSParkstad
#66895
@Meteohub gebruikers.

Wie heeft de nieuwe update uitgevoerd?
Het lijkt erop dat Grafieken en de Max gegevens niet worden uitgevoerd?

Heeft nog iemand dit probleem, kan ook blijven upgraden en telkens vindt Meteohub een update maar versie veranderd niet, blijft 5.0n 7313

Heb geupgrade vanaf 5.0m

Afgelopen week kwam nog een topic voorbij draaien laten als het draait ;-)

Had ik maar geluisterd.


Dacht eerst dat ik iets verkeerd heb gedaan met d eoverstap van Leuven Template, maar de tagsMH.txt laat ook geen max zien, overige werkt wel goed.

Behalve grafieken en de Max gegevens zie ik niet vanuit Meteohub komen.

Fijne zondag.
Door WSParkstad
#66898
Probleem opgelost.

Heb gedowngrade en ben terug gegaan naar 5.0m en gelukkig werkt nu weer alles.

Voor als er mensen zijn die het zelfde probleem hebben met de 5.0n versie heb ik het als volg gedaan, weet ook niet of het normaal is, maar ik weet wel dat ik nu weer de juiste data heb en lesje heb geleerd van laat maar daaien zoals het is.

Heb de upd 5.0m gedownload, ben via Totaalcommander naar de ALIX.3D2 (500 MHz) gegaan, dat is het servertje waar Meteohub op draait en heb de 5.0m in de map /public/transfer/update-v5.0m.upd geplaatst.

Toen naar meteohub gegaan met de versie 5.0n en bij Maintenance helemaal onderaan bij Installeren in de witte bal deze regel gezet /data/transfer/update-v5.0m.upd en op installeren geklikt.

Deze is toen terug gezet geworden naar de 5.0m en werkt nu weer als van ouds, gelukkig want in de 5.0n versie zitten hier een aantal fouten in.

Nu weer genieten van Meteohub en de Leuven Template 2.8

FIjne dag voor iedereen.


MArcel.
Door lammertsm
#66912
Inmiddels is versie 5.0o uit.
Mijn MeteoHub succesvol bijgewerkt
Door WSParkstad
#66913
Ja was mij voor hahahaha.
Inderdaad de 5.0o en werkt nu weer perfect.

Groetjes.


lammertsm schrijft:
Inmiddels is versie 5.0o uit.
Mijn MeteoHub succesvol bijgewerkt