Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door meteozwolle
#67048
Best collega weeramateurs,

Vanaf vandaag zal weerstation meteo Zwolle voor nog onbekende tijd offline zijn. Oorzaak is dat ik (Marcel ) terminaal ziek ben en binnen korte tijd zal overlijden. Het weerstation wordt overgenomen door een groep vrienden van mij die met meteo Zwolle doorgaan.

Het weerstation wordt 1.5 km verderop verhuist naar een biologische schapenboerderij waar dit station een educatief karakter zal krijgen naast alle andere leuke activiteiten die daar gedaan worden. Ook zal de weerinformatie daar op termijn worden getoond in het restaurant en via de website vreugdehoeve.nl

Om dit mogelijk te maken zal het station vandaag worden verhuisd en en wordt op een later tijdstip de website en upload naar HWA weer worden hervat.

Dank voor alle mooie jaren samen op HWA en ondanks dat ik de laatste tijd niet heel actief ben geweest denk ik met veel plezier terug aan de afgelopen periode.

Speciale dank aan Luc en de beheerders van HWA en het ga jullie allen goed.

Contact met mijn vrienden kan opgenomen worden via info@meteozwolle of het twitteraccount meteozwolle. Ook blijft de Facebookpagina en website in de lucht.


Marcel Wijnberger
Door baroman
#67049
Beste Marcel.

Ik heb je verhaal gelezen, en weet niet goed wat ik schrijven moet zo dat is nog al wat.
Het woord strekte ja daar heb je niks aan. Ik kan alleen zeggen, ja wat kun je er op zeggen.
Bedankt Marcel voor de jaren op HWA En veel sterkte naar je vrouw en kinderen.

Groeten en vaarwel Ronnie..
Meteo enschede west
Door giantocr
#67051
Hoi Marcel,

Hier word je even stil van, geen woorden voor te vinden.
Maar toch heel veel respect en bewondering voor het feit dat je het hier en op deze manier aan ons verteld en met ons wilt delen.

Ik wens jou je familie, vrienden, kennissen en alle mensen in je naaste omgeving heel veel sterkte toe de komende tijd.

Bedankt voor alles wat je voor mij heb betekend toen ik ben begonnen met deze hobby.

Piet Kampen

http://www.meteosauwerd.nl
Door Weerstation Kaatsheuvel
#67052
Beste Marcel,

Het is heel moeilijk hierover iets te zeggen.
Rest mij je heel veel sterkte toe te wensen en aan allen die je dierbaar zijn.
Het is mooi dat je website wordt voortgezet .

Groeten,
Hans.Hagnauer
Door dibasta
#67053
Diep diep diepe respect voor je hoe je het verhaal brengt!!


Hier zijn eigenlijk geen woorden voor te vinden, alleen kippenvel tot aan het bot!!


Mooi dat het weerstation van je blijft, maar gruwelijk zonde dat het op deze manier verder gaat!

Sterkte voor iedereen van je Familie!!

Vr. groet,
Peter.
Door Overijse
#67054
Hoi Marcel,

**slik**

Allereerst m'n diepste respect voor je verhaal en wil ik jezelf en je naasten veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijden.

Dank je voor de gezellige (virtuele) jaren hier op HWA.

Ik ben er vrij zeker van dat je aan je vrienden kan overmaken dat al de HWA-leden klaarstaan, om je vrienden op alle mogelijke wijzen op te vangen en hulp te bieden om je nagelaten weerstation in de beste omstandigheden te laten verder gaan.

M'n meest respectvolle groeten,

Kris
Door PScho
#67056
Beste Marcel,

Verbijsterd door je bericht!

Ik hoop dat je met je geliefden de kracht kunt opbrengen de komende tijd die je nog rest.

Bedankt voor je bijdragen de laatste jaren.

Paul

Meteolosser
Door lammertsm
#67057
Wij kennen elkaar niet maar Tja, wat moet je zeggen op z'n bericht....... Zijn geen woorden voor. Ik heb respect dat je dit hier zo open durft te schrijven.

Enig wat ik kan zeggen is heel veel sterkte gewenst met de tijd die nog resteert zowel voor jezelf als je dierbaren.

Mooi om te horen dat vrienden het weerstation voorzetten, toch een mooi stuk nalatenschap en eerbetoon aan jouw.

Veel sterkte!