Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door mandersp
#69586
Ik had per ongeluk de tuin beregend, daardoor is er ruim 41 mm regen gevallen.
Het was droog ter plekke, dus die 41,9 mm klopt niet.
Door SlotboomZwembaden
#69587
Help, ik probeer al meer dan een week mijn datafile van mijn weerstation omgezet te krijgen, dit in verband met aanschaf andere hardware. Tot nu toe reageert niemand op sms, mail of berichten via de website. Is de beheerder overleden??? Harrie
Door Overijse
#69588
mandersp schrijft:
Ik had per ongeluk de tuin beregend, daardoor is er ruim 41 mm regen gevallen.
Het was droog ter plekke, dus die 41,9 mm klopt niet.


Hoi Mandersp

Is het mogelijk om je maandsom te corrigeren om die 41mm eruit te krijgen :S , heb er immers een filtertje moeten opzetten.

PS: antwoord via PM aub.

Grtz
Kris
Door Overijse
#69589
SlotboomZwembaden schrijft:
Help, ik probeer al meer dan een week mijn datafile van mijn weerstation omgezet te krijgen, dit in verband met aanschaf andere hardware. Tot nu toe reageert niemand op sms, mail of berichten via de website. Is de beheerder overleden??? Harrie


Hoi Slotboomzwembaden,

Is je eerste post op het forum, dus veel reactie kan je nog niet gehad hebben. Wat is juist het probleem, als het binnen m'n bevoegdheden zit kan ik je misschien helpen.

PS: ik denk niet dat de beheerder overleden is, heb immers nog geen koffiekoeken gekregen.

Grtz
Kris
Door SlotboomZwembaden
#69590
Heel simpel, had een pc en nu een meteobridge. De file daarvan is anders. Dus HWA moet een andere file lezen
Ik kan dat niet omzetten. Har}*{
Door Overijse
#69591
SlotboomZwembaden schrijft:
Heel simpel, had een pc en nu een meteobridge. De file daarvan is anders. Dus HWA moet een andere file lezen
Ik kan dat niet omzetten. Har}*{


De meteobridge handleiding hier

Tevens altijd handig om je stationsnaam waarmee je op HWA aanwezig bent te vermelden, vind persoonlijk geen weerstation zwembad of weerstation slotboom terug in de lijst van aangesloten stations.

Grtz
Kris
Door Overijse
#69592
Overijse schrijft:
SlotboomZwembaden schrijft:
Heel simpel, had een pc en nu een meteobridge. De file daarvan is anders. Dus HWA moet een andere file lezen
Ik kan dat niet omzetten. Har}*{


De meteobridge handleiding hier

Tevens altijd handig om je stationsnaam waarmee je op HWA aanwezig bent te vermelden, vind persoonlijk geen weerstation zwembad of weerstation slotboom terug in de lijst van aangesloten stations.

Grtz
Kris


Correctie na dieper grasduinen te weten gekomen dat het over station Budel gaat, die nu nog steeds op weatherlink draait.

Grtz
Kris
Door SlotboomZwembaden
#69593
Na wat gevogel de openweerdata file gemaak t vanuit de template op de meteobridge.
Alles werkt nu weer.
Je moet het niet hebben van de webmaster, want die doet niks, en laat ook niets van zich horen !

Weerstation Budel

Gr Haririe
Door Overijse
#69594
Overijse schrijft:
Overijse schrijft:
SlotboomZwembaden schrijft:
Heel simpel, had een pc en nu een meteobridge. De file daarvan is anders. Dus HWA moet een andere file lezen
Ik kan dat niet omzetten. Har}*{


De meteobridge handleiding hier

Tevens altijd handig om je stationsnaam waarmee je op HWA aanwezig bent te vermelden, vind persoonlijk geen weerstation zwembad of weerstation slotboom terug in de lijst van aangesloten stations.

Grtz
Kris


Correctie na dieper grasduinen te weten gekomen dat het over station Budel gaat, die nu nog steeds op weatherlink draait.

Grtz
Kris


Je kan altijd je uploadurl met meteobridgebestand (hwa.txt) doorzenden, kan ik of wim dit wel voor je aanpassen.

Grtz
Kris
Door Overijse
#69595
SlotboomZwembaden schrijft:
Na wat gevogel de openweerdata file gemaak t vanuit de template op de meteobridge.
Alles werkt nu weer.
Je moet het niet hebben van de webmaster, want die doet niks, en laat ook niets van zich horen !

Weerstation Budel

Gr Haririe


Klopt openweerdata file werkt terug zoals vroeger.

Webmaster te contacteren via de formulieren en/of het foonnummer (indien dit in werking is) op de contactpagina.

Grtz
Kris