Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door Sloefke
#69669
Beste Moderator,


Onlangs heb ik een vraag uitgezet op HWA over het onderbreken van de data van mijn Vantage.
Ik zie dat ik 11 reacties heb gekregen maar ik kan er maar twee openen. Daarbij staat een blauw vraagteken bij mijn vraag.

Wat gaat er fout zodat ik de reacties niet kan lezen en wat betekent die vraagteken.

Graag uw antwoord.

Mvrgr Joost
Door Overijse
#69670
Sloefke schrijft:
Beste Moderator,


Onlangs heb ik een vraag uitgezet op HWA over het onderbreken van de data van mijn Vantage.
Ik zie dat ik 11 reacties heb gekregen maar ik kan er maar twee openen. Daarbij staat een blauw vraagteken bij mijn vraag.

Wat gaat er fout zodat ik de reacties niet kan lezen en wat betekent die vraagteken.

Graag uw antwoord.

Mvrgr Joost


Hoi Joost,

Al eens geprobeerd om de cache van je browser te legen, of effe HWA te bezoeken in andere browser of je browser effe in incognitomodus zetten en zo HWA bezoeken om toch alle antwoorden op topic te kunnen lezen.

Van hieruit zie ik de volledige thread van je topic.

Grtz
Kris
Door wvdkuil
#69671
Sloefke schrijft:
Beste Moderator,


Onlangs heb ik een vraag uitgezet op HWA over het onderbreken van de data van mijn Vantage.
Ik zie dat ik 11 reacties heb gekregen maar ik kan er maar twee openen. Daarbij staat een blauw vraagteken bij mijn vraag.

Wat gaat er fout zodat ik de reacties niet kan lezen en wat betekent die vraagteken.

Graag uw antwoord.

Mvrgr Joost
Dan nog het vraagteken.
Dat kan bij een reactie of een nieuw bericht worden gekozen net boven het vak waar het bericht wordt getypt. Bij het veld " onderwerp icoon: "
Het eerste bericht, in dit geval jouw bericht, bepaalt welk icoon er wordt afgebeeld in de lijst met forum berichten. daar staat dus bijna altijd een klein briefje. Maar soms kiest men een vraagteken of een waarschuwing-symbool.

Als je een "snelle reactie" maakt op andermans bericht, kunnen al die verfraaiingen niet worden ingevoerd.

Wim