Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door WSParkstad
#69982
Gewoon algemeen mededeling.

In het verleden kreeg ik wel eens om de zoveel tijd een bericht van dat mijn Weercam niet werkte.
Deze werkte wel echter bij sommige browsers werkte die niet en ja vooral in Windows Explorer, dan moest men eerst een file van Axis installeren en ja niet iedereen wilt dit.

Na jaren dan toch maar besloten om het zichtbaar te maken voor iedereen en dan met behulp van IPCamLive.com
Dit perfect werkende service draait daarbij ook nog eens fijn onder het Leuven Template van Wim en het extraatje is nog dat er ook meteen een Timelapes service bij is.

Dus vanaf 3 dagen geleden voor iedereen zichtbaar met tip van Wim.

Enige nadeel zijn d ekosten echter dan heeft men wel iets fijns en goed werkende, dan maar een keer per maand minder uiteten, ook nog beter voor mijn lijn ook ;-)

http://weerstation-parkstad.nl/weather2 ... 99&lang=nl
Door WSParkstad
#69991
Bedankt ;-)

Fijne van die Axis camera is dat je hem best gevoelig kunt zetten, wordt het beeld in het donker wel iets langzamer, maar persoonlijk stoort mij dit niet, zo kan men wel de bewolking bekijken of de sterren ;-)

Groetjes.