Discussie forum over de Meteobridge / Meteohub. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door Gerrit
#16659
Hallo

Het lukt mijn niet meer om in de meteohub te komem,ik heb de standaard wachtwoorden nooit gewijzigd,toch lukt het mijn niet om er in te komen.
Weet iemand een oplossing?

Groeten Gerrit
Door WeerStationWoerden
#16667
Gerrit schrijft:
Hallo

Het lukt mijn niet meer om in de meteohub te komem,ik heb de standaard wachtwoorden nooit gewijzigd,toch lukt het mijn niet om er in te komen.
Weet iemand een oplossing?

Groeten Gerrit


hoi Gerrit

user "root", password "meteohub
teminste dat denk ik gevonden met google

mvg Gert
Door Gerrit
#16669
Ik weet toch bijna zeker dat zowel het password als het wachtwoord meteohub moet zijn.

Groeten Gerrit
Door osjohn
#16670
Gerrit schrijft:
Ik weet toch bijna zeker dat zowel het password als het wachtwoord meteohub moet zijn.

Groeten Gerrit


Caps Lock soms aanstaan ??

John
Door wslangerak
#16671
Waarschijnlijk een typefoutje, maar password en wachtwoord is hetzelfde. Daarnaast heb je de "user".
Door Gerrit
#16673
Hallo

Computers zijn en blijven soms vreemde dingen doen.
Ik heb ten einde raad de stekker de meteohub opnieuw opgestart,en zie,de wachtwoorden werkte weer.
Ik heb geen idee wat het geweest is.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Groeten Gerrit
Door jango
#16675
Gerrit schrijft:
Hallo

Computers zijn en blijven soms vreemde dingen doen.
Ik heb ten einde raad de stekker de meteohub opnieuw opgestart,en zie,de wachtwoorden werkte weer.
Ik heb geen idee wat het geweest is.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Groeten Gerrit


Dan ligt het niet aan de computer maar aan de verbinding tussen PC en Meteohub.
En heb je niets meer gedaan dan een reset waardoor hij opnieuw contact maakt.
Dit zijn wel een van de eerste dingen die je moet doen als je geen verbinding krijgt met een apparaat koppeling.

Ook als je station geen verbinding krijgt met de sensoren haal je daar de batterij uit of druk je op de resetknop om opnieuwe verbinding te maken.
Door Gerrit
#16676
Hallo Jargo.

Ik had er wel eerder aan gedacht,maar de pc had wel contact,Wswin wat zijn info van meteohub kreeg deed het wel.
Dan mag je er van uit gaan dat er wel contact is via het netwerk.

Groeten Gerrit