Discussie forum over de Meteobridge / Meteohub. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door Mark9012
#39673
Hey Marcel,

Ik heb wat anders geprobeerd, ik heb weatherdisplay op een andere pc gefixt, :P dus een extra pc met weatherdisplay, deze upload alle benodige data voor saratoga templates:P en nu werkt het, op een paar details na, misschien dat jij dat nog weet.



http://www.weerstationstreefkerk.nl/wea ... recast.php
als je kan kijken op mijn site, zie je dat bijvoorbeeld, plaatjes ontbreken op verschillende plekken, hoe kan ik dat fixen??

Groet,

Mark
Door meteozwolle
#39687
dat 'kruisje' betent dat de afbeelding niet gevonden kan worden op de lokatie
waar de server hem verwacht. misschien heb je de afbeeldingen op een andere plek neergezet of bestaat het mapje met afbeeldingen sowieso niet. op de site van carterlake kun je de afbeeldingen downloaden. (Als het goed is krijg je dan een zip met daarin een map 'forcast' en in die map staan alle forcast-plaatjes)

je kan de plaatjes natuurlijk ook zelf maken ;-)
Door Mark9012
#39710
Marcel, is het nog gelukt met de radar??

weet jij misschien hoe ik onder de temperatuur het regeltje comfortable krijg?

dat is bij namelijk nu weg:( ik zie nameliujk dat jij dat wel heb.

bij jou staat er dan nu ook dan cool.:)


Mark.
Door meteozwolle
#39713
het is gelukt met de radar. zie zwolle.meteostad.nl/wxindex.php

wat betreft het regeltje 'comfortable' ....

ik heb geen idee :-)
Door Mark9012
#39715
Ziet er netjes uit Marcel:)

ik heb tevens de neerslag radar van HWA er bij gezet:) op dezelfde manier eigenlijk.

ik ben nu nog even aan het kijken of ik de graps uit meteohub in de site kan krijgen, ik krijg nu namelijk weatherdisplay grafieken te zien die een stuk minder fraai zijn.
Door meteozwolle
#39718
zou moeten kunnen. je kan vanuit je meteohub de kaartjes uploaden naar je webserver

ik moet even uitzoeken hoe ik het clientraw bestand kan kopieren naar een andere user/site. het zou veel mooier zijn als ik vanuit de meteohub een tweede upload
lokatie zou kunnen aangeven.

genoeg te wensen dus