Discussie forum over de Meteobridge / Meteohub. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door Michael1976
#66624
Goede avond weer liefhebbers

Ik heb meteobridge en ik wil me gegevens via twitter ook laten lopen maar weet iemand die lange code die ik moet vullen ben al een tijdje bezig om hem goed te krijgen maar het blijft 45,6 graden op twitter ..

Hier is de code die ik gebruik

Time [H]:[mm][APM] Temperature [th0temp-act=F.1:--]°C Winds [wind0wind-act=kph.1:--]Kph [wind0dir-act=nldir:---] [wind0wind-max10=kph.1:--]Kph [rain0total-sum1h=mm.0:---]mm LD [thb0press-act=mmHg.2----]Hpa Visit:www.betuweweer.nl

Mvg Michael
Door Michael1976
#66627
Klopt had ik ook gevonden stond ook op het meteobridge forum alleen deze is anders was ik al mee bezig om het te veranderen ..Dit zie je dan op Twitter

Time 09:31PM Temp 45.1°F WC 38.1°F Hum 80﹪ Winds W 16.1 to 23.0mph Rain 0.27in Baro 29.30inHg
Door w2ligvianen
#66633
jij vraagt de gegevens in Fahrenheit als je Celcius wil hebbben moet je =F weghalen en volgens mij is het dan opgelost
Door mandersp
#67159
Ik heb hem nu zo staan:

Code: Selecteer alles
Time [HH]:[mm][APM] Temp [th0temp-act=C.1:--]°C WC [wind0chill-act=C.1:--]°C Hum [th0hum-act.0=:--]﹪  Winds [wind0dir-act=endir:---] [wind0wind-act=mph.1:--] to [wind0wind-max10=mph.1:--]mph Rain [rain0total-daysum=in.2:---]in Baro [thb0seapress-act=inHg.2----]inHg www.weerstationheijen.nl


Maar als ik hem nederlands maak dan werkt het niet:
Code: Selecteer alles
Tijd [HH]:[mm][APM] Temperatuur [th0temp-act=C.1:--]°C Gevoelstemperatuur [wind0chill-act=C.1:--]°C Vochtigheid [th0hum-act.0=:--]﹪  Windrichting en snelheid [wind0dir-act=endir:---] [wind0wind-act=mph.1:--] to [wind0wind-max10=mph.1:--]mph Regenhoeveelheid [rain0total-daysum=in.2:---]in Luchtdruk [thb0seapress-act=inHg.2----]inHg www.weerstationheijen.nl


Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen???
Door mandersp
#67162
Inmiddels al antwoord gehad.
Twitter accepteert maximaal 140 tekens...