Discussie forum over de Meteobridge / Meteohub. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door hhu
#66981
Heb vorige week Meteobridge met Meteostick aangeschaft om z.s.m. mijn site te laten gaan draaien m.b.t. de Leuven Template.
Geïnstalleerd en getest: prima!
Maar wat blijkt, de data kunnen wel worden ge-upload naar mijn host, maar daar kan het mb_ bestand niet worden vervangen en krijg ik het dus niet voor elkaar.

Krijg bij LIVE DATA telkens deze melding:

Weer Netwerk status
no FTP Upload: 2016-02-14 13:22:20 Error: Could not delete old /public_html/, so could not rename /public_html/mb_ to that: remote delete failed

Weet iemand een oplossing?
Door wvdkuil
#66984
hhu schrijft:
Heb vorige week Meteobridge met Meteostick aangeschaft om z.s.m. mijn site te laten gaan draaien m.b.t. de Leuven Template.
Geïnstalleerd en getest: prima!
Maar wat blijkt, de data kunnen wel worden ge-upload naar mijn host, maar daar kan het mb_ bestand niet worden vervangen en krijg ik het dus niet voor elkaar.

Krijg bij LIVE DATA telkens deze melding:

Weer Netwerk status
no FTP Upload: 2016-02-14 13:22:20 Error: Could not delete old /public_html/, so could not rename /public_html/mb_ to that: remote delete failed

Weet iemand een oplossing?

=> 1e mogelijkheid: fout in de instellingen
De foutboodschap hoort er niet zo uit te zien.
Die boodschap komt inderdaad wel eens bij bepaalde providers voor, maar dan MET de filenaam.
Hier lijkt het wel of de hele map /public_html/ verwijder moet worden. Dat kan dus inderdaad niet.
Wellicht kun je een screenshot van de exacte foutboodschap maken?
En dan graag ook van de pagina "services" van je meteobridge.

=> 2de mogelijkheid: verkeerde folder permissions
Niet alle providers staan 777 toe. Probeer eens 755 op de map en 644 op de inhoud.

Als je er niet uitkomt kan ik wel voor je testen.
Maak een tweede FTP userid/password aan voor de map weather28/
Stuur me die via mail of een PM, dan zal ik zowel via ftp als met de Meteobridge proberen wat op te laden.

Wim
Door hhu
#66985
Wim, dank je wel voor je snelle reactie.
Waar stuur ik de toegangsgegevens via extra FTP account en de printscreens heen?
Door wvdkuil
#66986
hhu schrijft:
Wim, dank je wel voor je snelle reactie.
Waar stuur ik de toegangsgegevens via extra FTP account en de printscreens heen?


wvdkuil gmail.com

Wim