Discussie forum over de Meteobridge / Meteohub. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door MarTan
#71045
Sinds een aantal maanden wordt de data niet meer via WSwin verzameld maar via een meteohub ( versie 5.0x). Voor de weerdata gebruik in een Davis Envoy8x. Echter wat ik ook probeer, de text voor de 'forecast' wordt niet weer gegeven. Deze blijft leeg.

Uiteraard heb ik de verschillende talen voor de 'forecast' geprobeerd maar zonder resultaat.

Iemand en idee?

Martijn
Door herent
#71047
MarTan schrijft:
Sinds een aantal maanden wordt de data niet meer via WSwin verzameld maar via een meteohub ( versie 5.0x). Voor de weerdata gebruik in een Davis Envoy8x. Echter wat ik ook probeer, de text voor de 'forecast' wordt niet weer gegeven. Deze blijft leeg.

Uiteraard heb ik de verschillende talen voor de 'forecast' geprobeerd maar zonder resultaat.

Iemand en idee?

Martijn
Als u de Davis forecast-txt bedoelt, die kan alleen geleverd worden door een logger in een console of "gewone" envoy. Een meteostick/MB-pro-red of een envoy8x maken die voorspelling niet.
Sommige weer-programma's gebruiken de Zambretti voorspelling als er geen Davis "console" voorspelling is.

Wim