Iedere deelnemer kan hier een 'eigen' topic openen om de opstelling van het eigen weerstation te tonen.
Door AenG
#49278
Bedankt allemaal voor de complimentjes.

Het enige probleem is nog de hosting. Mijn website wordt gehost door Antagonist en het domein door Webreus. Het omzetten van het domein gisteren ging dus ook niet helemaal goed (waar wel!).

Ik wil nu ook het domein bij Antagonist onderbrengen zodat de instellingen beter bij elkaar aansluiten en eenvoudiger te beheren is.

Dan is het nu tijd om de website verder te optimaliseren.

Mijn vrouw had vanmiddag de volgende opmerking. “Ben je nu helemaal klaar met de website? Je zal nu wel veel tijd overhouden?”

De grapjas:)
Door reitsma1960
#49279
AenG schrijft:
Bedankt allemaal voor de complimentjes.

Het enige probleem is nog de hosting. Mijn website wordt gehost door Antagonist en het domein door Webreus. Het omzetten van het domein gisteren ging dus ook niet helemaal goed (waar wel!).

Ik wil nu ook het domein bij Antagonist onderbrengen zodat de instellingen beter bij elkaar aansluiten en eenvoudiger te beheren is.

Dan is het nu tijd om de website verder te optimaliseren.

Mijn vrouw had vanmiddag de volgende opmerking. “Ben je nu helemaal klaar met de website? Je zal nu wel veel tijd overhouden?”

De grapjas:)


Hoi Geert,

Mijn complimenten had je al via de mail gehad.
Tsjaa, werk blijft er altijd aan websites en apparatuur.
Er zijn altijd weer nieuwe dingen te ontwikkelen.

Ach, nou ja. als je het naar `t zin hebt is `t humeur toch ook beter....?
Daar hebben partners ook altijd belang bij....toch?

Groet,
Oebel
Door wvdkuil
#49287
Prachtige website, helemaal af.
Als techneut nog een vraag.
Je hebt fraaie zeer wind-iconen in transparante .png met de NL windrichtingen.
Ik zou graag dergelijke fraaie windiconen gebruiken in mijn template set. Maar die moet ik dan wel meertalig kunnen maken.

Daarom mijn vraag: Worden de windiconen dynamisch gegenereerd of heb je een complete set gemaakt?

Nogmaals, zeer fraaie website en veel plezier met de toekomstige uitbreidingen.

Wim van der Kuil.

www.weerstation-wilsele.be
Door AenG
#49289
wvdkuil schrijft:
Prachtige website, helemaal af.
Als techneut nog een vraag.
Je hebt fraaie zeer wind-iconen in transparante .png met de NL windrichtingen.
Ik zou graag dergelijke fraaie windiconen gebruiken in mijn template set. Maar die moet ik dan wel meertalig kunnen maken.

Daarom mijn vraag: Worden de windiconen dynamisch gegenereerd of heb je een complete set gemaakt?

Nogmaals, zeer fraaie website en veel plezier met de toekomstige uitbreidingen.

Wim van der Kuil.

www.weerstation-wilsele.be


Je hebt PM.