Iedere deelnemer kan hier een 'eigen' topic openen om de opstelling van het eigen weerstation te tonen.
Door ws vreewijk
#33639
Ziet dr netjes uit Geert complimenten en leuk gemaakt ook.:)

Wat mij verder opvalt een keurig geschoren heg waar ik zo mn water pas op zou kunnen ijken;)

gr Chris
Door AenG
#33645
ws vreewijk schrijft:
Ziet dr netjes uit Geert complimenten en leuk gemaakt ook.:)

Wat mij verder opvalt een keurig geschoren heg waar ik zo mn water pas op zou kunnen ijken;)

gr Chris


Haahahah, ja ik hou van strak.
Maar binnenkort gaat de haag eruit zodat de camera en het weerstation een andere plek krijgen. De haag is in al die jaren veel te groot geworden.
Een nieuwe haag was natuurlijk ideaal geweest maar ik heb geen zin om de komende 5 jaar mijn buurman elke dag goedemorgen te wensen:).
Dus het wordt een (mooie)schutting van voldoende hoogte.
Door gerrit32
#33646
@Geert,

Het werkt hier nu wel.
De opstelling is schitterend, je kan het wel professioneel noemen.
Heel goed gedaan, ook de film trouwens.

@Theo,
Ik woon tegenwoordig in Duitsland en hier vandaan ging het niet.
Vaak lukt het wel via een proxy server, maar in dit geval niet.
Het maakte niet uit via welke proxy server.


Groet,
Gerard
Door fotogw
#33676
Mooie clip Geert!
De muziek kan inderdaad door YouTube weggehaald worden, ivm auteursrechten van de maker van de muziek. Als je uploadt via Vimeo heb je dat niet. Je zou eens op internet kunnen zoeken naar rechtenvrije muziek. Of je moet zelf een beetje leuk muziek kunnen maken natuurlijk. B)...

Gerhard
Door AenG
#34091
Wegens omstandigheden moest ik mijn webcam verplaatsen naar een andere plek.
Nu livebeelden van een ander deel van Boskamp. Wel niet zo mooi, maar het kan niet anders.

Mocht de overbuurman het niet erg vinden dat zijn huis in beeld is dan kan ik hem altijd nog iets hoger zetten.

In de Davis weerhut zit de microfoon.

Bijlagen
P1020038.jpg
P1020038.jpg (55.77 KiB) 5636 keer bekeken
Door walberg
#48639
Wow heel indrukwekkend. Zelfs een 19 inch rack ontbreekt niet. Hoe zit dat trouwens met die schotel, begrijp ik nu goed dat hier ook iets met weersgebeuren mee ontvangen wordt? Op welke breedtegraad is deze gericht?
Door AenG
#49269
Vandaag is mijn nieuwe website online gegaan met daarin nieuwe functionaliteiten. Er is gebruik gemaakt van Joomla 2.5 en een nieuw template.

Alles is door en door getest, maar mochten er nog onregelmatigheden opduiken dan graag een berichtje.

IE7 en IE8 gebruikers zien wat onregelmatigheden.

Gr. Geert


Bijlagen
Knipsel-bb151e65ef8fa559723142feac86ccbd.JPG
Knipsel-bb151e65ef8fa559723142feac86ccbd.JPG (63.72 KiB) 5636 keer bekeken