Iedere deelnemer kan hier een 'eigen' topic openen om de opstelling van het eigen weerstation te tonen.
Door gdebruijn
#38398
Beviel de opstelling achterin niet? Zo te zien wel een goede plaats maar weinig ventilatie. Ik vergelijk de gegevens van onze stations wel eens en deze waren voorheen groter dan de laatste tijd. Ik ben zelf ook lange tijd bezig geweest om de juiste plaats te bepalen voor de weerhut. Een verplaatsing kan tienden schelen.
Succes met je weerstation.

Gert
www.weerstationridderkerk.come2me.nl
Door alex1972
#38400
gdebruijn schrijft:
Beviel de opstelling achterin niet? Zo te zien wel een goede plaats maar weinig ventilatie. Ik vergelijk de gegevens van onze stations wel eens en deze waren voorheen groter dan de laatste tijd. Ik ben zelf ook lange tijd bezig geweest om de juiste plaats te bepalen voor de weerhut. Een verplaatsing kan tienden schelen.
Succes met je weerstation.

Gert
www.weerstationridderkerk.come2me.nl


Beste Gert,

Achterin de tuin had ik veel zon op de schutting staan waardoor de temperatuur hoog opliep. Nu is dat opgelost door de sensorhut op te hangen aan de pergola, daardoor meer ventilatie op de schotels.
Ik woon aan de Koolmees, waar woon jij eigenlijk?
Door gdebruijn
#38407
Hallo Alex

Ik woon in Ridderkerk-Oost, tegen het Oosterpark aan. Het maakt inderdaad nogal wat uit waar de weerhut hangt of staat. Het blijkt als ik goed begrijp, dat de plek waar hij nu hangt aan de pergola, dus al enkele tienden scheelt. Het is even zoeken naar de beste plek.
Succes met je hobby