Iedere deelnemer kan hier een 'eigen' topic openen om de opstelling van het eigen weerstation te tonen.
Door Weerstation Kaatsheuvel
#39032
baroman schrijft:
Perfect Hans niks mis mee;)
Alle elementen die je wilt meten, meet je en we hebben lol aan onze hobby perfect toch.:)
We hebben niet allemaal een groot huis en we moeten het doen met de middelen die we hebben.
Geweldig Hans gewoon zo doorgeen.B)

Ronnie..
Goedemorgen,Zo is dat;) ik heb nog een pm gestuurd.
Groet,
Hans
Door Sloefke
#39988
Beste Hans,


Een keurige opstelling en leuke foto's. Wat mij bijzonder interesseerde is de verwarminig onder de regenemmer. Is dit huisvlijt of "homebrewed". Ik zie ook dat er een sensor naast zit die de temperatuur in de gaten houdt en de stroom uitschakelt. Heel interessant. Graag je reactie

groeten Joost
Door Weerstation Kaatsheuvel
#40207
Hallo Joost,
Je hebt pm.
Groet,
HansSloefke schrijft:
Beste Hans,


Een keurige opstelling en leuke foto's. Wat mij bijzonder interesseerde is de verwarminig onder de regenemmer. Is dit huisvlijt of "homebrewed". Ik zie ook dat er een sensor naast zit die de temperatuur in de gaten houdt en de stroom uitschakelt. Heel interessant. Graag je reactie

groeten Joost
Door jango
#40209
Weerstation Kaatsheuvel schrijft:
Hallo Joost,
Je hebt pm.
Groet,
HansSloefke schrijft:
Beste Hans,


Een keurige opstelling en leuke foto's. Wat mij bijzonder interesseerde is de verwarminig onder de regenemmer. Is dit huisvlijt of "homebrewed". Ik zie ook dat er een sensor naast zit die de temperatuur in de gaten houdt en de stroom uitschakelt. Heel interessant. Graag je reactie

groeten Joost


Gewoon een originele Davis Rain Collector Heater.
Kost best wel wat, maar ik heb zelf ook zo 1 onder de bak.

Er zijn ook meerdere andere oplossingen op het forum besproken.

Zomaar een vraag maar dit mag toch ook wel op het forum vermeld worden zodat iedere lezer hiervan op de hoogte is.

Is toch geen reclame.

Groet Jan