Discussie forum over WXSIM software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door FrontRunner
#47458
Deze week de beslissing genomen om WXSIM aan te schaffen. Ondertussen van Tom de benodigde bestanden gekregen om lokale weersvoorspellingen te doen en dacht gelijk aan de installatie van het WXSIM 3in1 script.

Ik krijg echter niet voor elkaar dat de grafieken goed werken (en mogelijk ook nog andere onderdelen). Zie hier: http://www.westlandsweer.nl/vooruitzichten/wxsim_wxall/sivu2.php. Heb ik misschien een path verkeerd staan?

Mijn wxall.settings.php heb ik als bijlage opgenomen
Bijlagen
(3.72 KiB) 191 keer gedownload
Door petergroeneveld
#47460
In het WXsim 3in1 script maak je de keuze om de grafieken als standalone te tonen of onder de tab van de tabel te plaatsen. Beide opties tegelijk is niet mogelijk.

Dus:
Code: Selecteer alles
$showgraph = true;   # show graph in tabs?


wordt:
Code: Selecteer alles
$showgraph = false;   # show graph in tabs?


Of je laat in de sivu2.php file de standalone-graph niet zien maar wel in de tabel dan gaat het goed. Het staat ook vermeldt in de README.txt file. :)
Door reitsma1960
#47461
FrontRunner schrijft:
Deze week de beslissing genomen om WXSIM aan te schaffen. Ondertussen van Tom de benodigde bestanden gekregen om lokale weersvoorspellingen te doen en dacht gelijk aan de installatie van het WXSIM 3in1 script.

Ik krijg echter niet voor elkaar dat de grafieken goed werken (en mogelijk ook nog andere onderdelen). Zie hier: http://www.westlandsweer.nl/vooruitzichten/wxsim_wxall/sivu2.php. Heb ik misschien een path verkeerd staan?

Mijn wxall.settings.php heb ik als bijlage opgenomen



Bij de download van het zip bestand zit ook een afbeenlding van WRET.
Kijk goed of je daar alle instellingen aan de rechterkant gelijk hebt.
Alles moet op dezelfde wijze aangevinkt zijn anders werkt het niet.

Vermoedelijk zit daar je probleem.

Succes,
Oebel
Door reitsma1960
#47463
Wat ik ook zie is dat je je coördinaten niet goed hebt in je settings bestand.
Je hebt alleen de Timezone gewijzigd maar niet de coördinaten.

Verder heb ik je lastret.txt bekeken en maak daaruit op dat je WRET niet goed is ingesteld.
Bekijk de afbeelding uit de .zip en neem exact settings over. (alle vinkjes)

Dan moet het werken.

Groet,
Oebel
Door FrontRunner
#47465
Allemaal heel erg bedankt voor jullie hulp. Er gingen een aantal dingen fout:

- verkeerde datumformat in WXSIM
- WRET verkeerde vinkjes aan.


Nogmaals erg bedankt