Discussie forum over WXSIM software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door reitsma1960
#58211
giantocr schrijft:
giantocr schrijft:
reitsma1960 schrijft:
giantocr schrijft:


Hoi Oebel,

De opties die jij aandroeg hadden helaas geen effect.
Maar heb jij hem ook geüpdatet naar WXSim 12.10 en WXSimate 5.3.1?
Na deze update is die melding gekomen, Jacco heeft het zelfde probleem na de update n.l.

Vr groet,

Piet


Hoi Piet,

Jammer. Ja, ik gebruik altijd de laatste versies. Ik heb geen problemen gehad tot nu toe. Ik zag dat het probleem ook net gepost is op het WD forum. Afwachten wat Tom antwoord. Misschien heeft het ermee te maken dat ik mogelijk op andere momenten download en dat ik daardoor het probleem niet heb? Ik weet het niet.

Succes.
Door giantocr
#58212
reitsma1960 schrijft:
giantocr schrijft:
giantocr schrijft:
reitsma1960 schrijft:
giantocr schrijft:


Hoi Oebel,

De opties die jij aandroeg hadden helaas geen effect.
Maar heb jij hem ook geüpdatet naar WXSim 12.10 en WXSimate 5.3.1?
Na deze update is die melding gekomen, Jacco heeft het zelfde probleem na de update n.l.

Vr groet,

Piet


Hoi Piet,

Jammer. Ja, ik gebruik altijd de laatste versies. Ik heb geen problemen gehad tot nu toe. Ik zag dat het probleem ook net gepost is op het WD forum. Afwachten wat Tom antwoord. Misschien heeft het ermee te maken dat ik mogelijk op andere momenten download en dat ik daardoor het probleem niet heb? Ik weet het niet.

Succes.


Hoi Oebel,

Ben al veertiendagen met Tom bezig over dit probleem, maar nog steeds geen oplossing.
Wel vreemd dat het bij jou goed gaat en bij mij en Jacco niet.
Qua tijdstip maakt het niet uit, heb al op allerlei andere tijden het uitgeprobeerd, maar de melding blijft komen.
Maar goed we wachten maar af.

Vr groet,

Piet
Door reitsma1960
#58214
giantocr schrijft:
reitsma1960 schrijft:
giantocr schrijft:
giantocr schrijft:
reitsma1960 schrijft:
giantocr schrijft:



Hoi Oebel,

Ben al veertiendagen met Tom bezig over dit probleem, maar nog steeds geen oplossing.
Wel vreemd dat het bij jou goed gaat en bij mij en Jacco niet.
Qua tijdstip maakt het niet uit, heb al op allerlei andere tijden het uitgeprobeerd, maar de melding blijft komen.
Maar goed we wachten maar af.

Vr groet,

Piet



Hoi Piet,

Een laatste vraag. Op welk tijdstip laat je WXSIMATE draaien?
Ik heb het tijdstip gewijzigd naar 10 minuten na het uur waarop ik een run wil doen. Eerst draaide ik bijv. op 4.01 en dat heb ik gewijzigd naar 4.10 u.
Zou het ook kunnen zijn maar misschien heb je dit al geprobeerd.


Mvrgr,
Oebel
Door giantocr
#58215
reitsma1960 schrijft:
giantocr schrijft:
reitsma1960 schrijft:
giantocr schrijft:
giantocr schrijft:
reitsma1960 schrijft:
giantocr schrijft:



Hoi Oebel,

Ben al veertiendagen met Tom bezig over dit probleem, maar nog steeds geen oplossing.
Wel vreemd dat het bij jou goed gaat en bij mij en Jacco niet.
Qua tijdstip maakt het niet uit, heb al op allerlei andere tijden het uitgeprobeerd, maar de melding blijft komen.
Maar goed we wachten maar af.

Vr groet,

Piet



Hoi Piet,

Een laatste vraag. Op welk tijdstip laat je WXSIMATE draaien?
Ik heb het tijdstip gewijzigd naar 10 minuten na het uur waarop ik een run wil doen. Eerst draaide ik bijv. op 4.01 en dat heb ik gewijzigd naar 4.10 u.
Zou het ook kunnen zijn maar misschien heb je dit al geprobeerd.


Mvrgr,
Oebel


Hoi Oebel,

Ik had eerst ook WXSIMATE om 01 minuut over het uur draaien en WXSIM om 07 minuten over het uur.
Tom gaf mij het advies omdat te wijzigen naar 07 minuten voor WXSIMATE en 12 voor WXSIM.
Maar ook dat hielp dus niet.
Ik had dus eerst run om 01:00 uur waarna ik de foutmelding kreeg.
Deze heb ik verplaatst naar 04:00 en nog blijft de foutmelding komen.
Tom dacht eerst dat hij bij de run van 01:00 de 23Z.TXT las, vandaar naar 04:00 dan zou hij de 02Z.TXT moeten lezen, maar ook dat maakte dus niets uit.

Vr Groet,

Piet