Discussie forum over WXSIM software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door dibasta
#65059
[img size=682]http://www.hetweeractueel.nl/images/fbfiles/images/wxsiml.JPG[/img]

Goedendag,

Weet iemand als deze instelling juist is??

Hij update wel, maar laat de update niet zien op de website, dat moet ik momenteel handmatig doen.

Vr. groet,
Peter.

Hopelijk komt de foto mee!
Bijlagen
wxsiml.JPG
wxsiml.JPG (94.03 KiB) 5822 keer bekeken
Door herent
#65060
dibasta schrijft:

Goedendag,

Weet iemand als deze instelling juist is??

Hij update wel, maar laat de update niet zien op de website, dat moet ik momenteel handmatig doen.

Vr. groet,
Peter.

Hopelijk komt de foto mee!
Je moet wel nog een ftp programma de files laten opladen naar je website. WXSIM maakt wel de bestanden aan, maar heeft geen ingebouwde FTP.

Wellicht is dat het probleem?

Wim
Door dibasta
#65061
hmmm... zal dat zo eens zien maar voorheen deed alles het wel, lijkt wel of hij wat overslaat, nu hoort eigenlijk "vanmiddag" te moeten staan, maar staat nu "vandaag" en na "vanavond" behoort er "middernacht"te staan maar dan staat er "vannacht" dus ik denk dat het eerder zit in de tijden ofzo!

Gr,
Peter.
Door dibasta
#65062
dibasta schrijft:
hmmm... zal dat zo eens zien maar voorheen deed alles het wel, lijkt wel of hij wat overslaat, nu hoort eigenlijk "vanmiddag" te moeten staan, maar staat nu "vandaag" en na "vanavond" behoort er "middernacht"te staan maar dan staat er "vannacht" dus ik denk dat het eerder zit in de tijden ofzo!

Gr,
Peter.



Naah... zie zo ineens dat het wel goed staat, schiet mij maar lek!!
storm in een glas water :laugh:

Gr,
Peter.