Discussie forum met vragen over Blitzortung hardware, software etc
Door fotogw
#58120
Hee Nol,

Exact die 2 onderdelen mis ik ook, én een RJ45 netwerkpoort miste! Ik heb Egon vanmiddag gemaild. Die weerstanden kan ik hier wel vinden, maar de resistor network is mogelijk wat lastiger. Ik kwam er gisteravond achter dus weet nog niet of die makkelijk te koop is. Die 10 ohm miste ik vrijdag al, dus kon ik kopen!

Groeten, Gerhard
Door nolversteeg
#58122
Hallo Gehard,

Dan denk ik toch dat we Prof. Dr Egon Wanke even op rapport moeten roepen.

Gaat vanavond een mail uit. die weerstanden zijn het probleem niet , bij de reguliere onderdelenshop (C)kan je ze zo bestellen. maar dit is een principe zaak.(Deutche grundlichkeit). onderdelen in een enveloppe en opsturen.

probleem opgelost!!!

Groeten Nol.
Door verhaar.riepe
#58123
Nou ik hoop wel dat alles erbij zit.
Anders kan ik van de week niet testen.
Hoop dat ik Dinsdag alles binnen krijg.
Dan maar gelijk beginnen.

Gr.
René
Door Bernez
#58126
Vraagje:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen tot nu toe een kit hebben besteld.
Dus, wie zet zijn naam op de lijst ???
-----------------------------------------
Bernez = 1 kit
Door nolversteeg
#58127
Hallo Bernez,



Je Zal toch even de plas op moeten houden, want de groeps besteller hangt er in, als de set's niet compleet zijn, ik heb net een mail naar Prod.Dr.Egon Wanke gestuurd, wat hij aan de ontbrekende parts gaat doen. Als hij daar geen reactie op geeft lijkt het mij het beste om de set prive te bestellen, verzendkosten 17E , dan leg je het probleem bij jezelf. en het versturen van de parts naar de bestellers in nederland kost dan 6,75 E met de ellende die de groeps besteller dan heeft.

zoook het in elkaar solderen van de sets heb ik geen problemen mee en heb dit voor mezelf ook gedaan zonder problemen, alleen weet ik nog niet of het werkt, (missing parts) en eerder doe ik niets. Wel even mededelen, dat hetgeen ik nu binnen heb er heel erg professioneel uit ziet, en als het als het klaar is zal je er een heel mooi ding aan hebben.

Groeten Nol
Door verhaar.riepe
#58129
Hallo Nol,

Nee je moet het niet te snel in elkaar zetten en afraffelen.
Maar het zou wel leuk zijn als je gelijk kunt testen.
Wie weet duurt dit nog een maand.
Gert heeft ook al lang moeten wachten, maar kan nu even testen.
Krijg je nog een bevestiging dat hij is verstuurd, of komt hij gewoon zo via de post.
Zonder er eerst iets van te horen dat hij onderweg is.
Ik heb nog niets vernomen tenminste.
Geld is Woensdag overgemaakt.


Gr.
René
Door nolversteeg
#58131
Hallo René,

Je krijgt geen bericht, en wordt verstuurd via Deutsche post AG en wordt opgepakt door select vracht. geluk als je thuis bent, anders een briefje in de bus waar je via internet een nw afspraak kan maken, of het pakket de volgende dag bij een agentschap kan laten bezorgen.
mijn bestelling was 13-7 via mail 18-7 bezorgd, niet thuis en 19-7 opgehaald bij het agentschap.

Afraffelen is niet mijn stijl, heb alle tijd, maar als ik voor ander dit in elkaar moet solderen, wil ik wel het gehele komplete pakket hebben, Egon heeft binnen een half uur gereageerd, en gaat de missing parts opsturen.

Groeten Nol
Door Bernez
#58138
Ik heb wel een antwoord van Egon over die ontbrekende onderdelen (had ik naar gevraagd naar aanleiding van jullie posts).

"...yes, in some of the bags, one of the RJ45 socket and a resistor network is missing, this was in 4 bags. Since I do not know in which bags it has been, I'm waiting for the replies from the users, in all cases, I'll send the missing parts. The kit also works without these missing parts.

It will not be the case for your parcel.

Regards,
Egon"

Afwachten, maar !
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21