Discussie forum met vragen over Blitzortung hardware, software etc
Door petergroeneveld
#67871
Het nieuwe Blitzortung System Blue is sinds kort verkrijgbaar voor de liefhebber :)
Kijk op hun website voor meer info.

Laat het onweerseizoen maar beginnen!

Bijlagen
BO_System_Blue.jpg
BO_System_Blue.jpg (129.07 KiB) 6332 keer bekeken
Door Overijse
#67872
Ook al gezien, is deze makkelijker in elkaar te puzzelen, met 0.0% background als soldeerskills ???

Grtz
Kris
Door petergroeneveld
#67875
Overijse schrijft:
Ook al gezien, is deze makkelijker in elkaar te puzzelen, met 0.0% background als soldeerskills ???

Grtz
Kris


Kris je moet nog zo'n 30 componenten op de 3 printen solderen. Als je kunt solderen is het makkelijk te doen. Het zijn normale componenten want de SMD componenten zitten al op de printen geprefabriceerd. Kun je niet solderen dan zou je het door iemand kunnen laten doen die het wel kan.

Anders niet doen want het zou zonde zijn als je de dure printplaat gaat verkloten.
Woon je in de buurt dan wil ik het ook wel voor je doen, kosteloos natuurlijk!

Groeten,
Peter.
Door Overijse
#67877
petergroeneveld schrijft:
Overijse schrijft:
Ook al gezien, is deze makkelijker in elkaar te puzzelen, met 0.0% background als soldeerskills ???

Grtz
Kris


Kris je moet nog zo'n 30 componenten op de 3 printen solderen. Als je kunt solderen is het makkelijk te doen. Het zijn normale componenten want de SMD componenten zitten al op de printen geprefabriceerd. Kun je niet solderen dan zou je het door iemand kunnen laten doen die het wel kan.

Anders niet doen want het zou zonde zijn als je de dure printplaat gaat verkloten.
Woon je in de buurt dan wil ik het ook wel voor je doen, kosteloos natuurlijk!

Groeten,
Peter.


Hoi Peter,

Thx voor de info en voor het voorstel om te solderen, op kaart is het niet zo ver;) , in realiteit wel dus.

Kan wel terecht in de buurt om te solderen indien nodig en indien ik beslis om over te schakelen op system Blue.

Grtz
Kris
Door Michael1976
#67905
Heb het nieuwe systeem ook besteld kreeg mail dat ze er niet meer zijn dus wachten op de nieuwe lading dit jaar ..Ze gaan erg hard bij hun ..