Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door ws vreewijk
#29539
Hierbij de vraag hoe zien jullie temperatuur jaargemiddelde over de laatste jaren eruit?????
Waar ik benieuwd naar ben is naar jullie EIGEN metingen.

Het liefste als het station de laatste jaren niet is veranderd en ook de positie gelijk is gebleven.

Misschien een open deur maar de opwarming is in elk geval in mijn omgeving geen feit
er is een duidelijk terug gang te zien hier,opmerkelijk is ook dat er een duidelijk terug gang is mbt het aantal en intensiteit van de zonne erupties.

Ok ok de opwarming is niet overal gelijk in de wereld maar in beginsel ga ik uit van mijn eigen woonomgeving.
Hierbij de grafiek vd laatste paar jaren meet station onveranderd al die tijd.

Bijlagen
jaargemiddelde_2011___jpg.jpg
jaargemiddelde_2011___jpg.jpg (15.44 KiB) 4336 keer bekeken
Door ws vreewijk
#29544
Hallo Alexander

Mooi duidelijk overzicht op je site :)
dank je voor je bericht en ja de trend is gelijk aan mijn metingen natuurlijk niet op
de tiende graad maar het gaat om het plaatje op zich,ik neem aan dat er geen enkele wijziging in je station/opstelling is geweest in die periode ????

gr Chris
Door ws vreewijk
#29546
Ok zal wel van invloed zijn op de metingen maar de trend neergaand is overduidelijk
misschien dat het dan een paar tiende hoger was geweest zonder weerhut maar daar stappen we ff overheen.

Ik kon natuurlijk al die tijd al zien dat het een stuk lager zou zijn wederom maar toch keek ik uit naar 1-1-2011 om de eindstand te zien.

nu weer een jaar wachten :( tot het volgende jaargemiddelde ben reuze benieuwd.


gr Chris
Door wslangerak
#29553
[img size=600]http://www.hetweeractueel.nl/images/fbfiles/images/temp_jaargemiddelde_2007_2010.png[/img]
Bijlagen
temp_jaargemiddelde_2007_2010.png
temp_jaargemiddelde_2007_2010.png (13.21 KiB) 4336 keer bekeken
Door Weerstation Kaatsheuvel
#29570
Hallo Weercollega’s
Dit zijn mijn gegevens
Van 2008 zijn niet volledig.

[img]http://img543.imageshack.us/img543/4960/wskmaandgemiddelde2010.jpg[/img]

Groet,
Hans
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9