Iedere deelnemer kan hier een 'eigen' topic openen om de opstelling van het eigen weerstation te tonen.
Door gerrit32
#33630
Geert,

Hij is mooi.
Ik zie er alleen niet veel van.

Ik krijg de tekst:
Deze video bevat inhoud van GEMA, die deze wegens auteursrechtenschending heeft geblokkeerd voor je land.

Nou weet ik niet wie GEMA is, maar daar moet je dan maar vergoeding aan vragen voor elke keer dat je filmpje bekeken is. Ze kondigen dit zelf aan in het buitenland op deze manier.

Ik zie helaas niets.

Ook via een proxy server lukt het niet.


Groet,
Gerard
Door WSWijk
#33634
gerrit32 schrijft:
Geert,

Hij is mooi.
Ik zie er alleen niet veel van.

Ik krijg de tekst:
Deze video bevat inhoud van GEMA, die deze wegens auteursrechtenschending heeft geblokkeerd voor je land.

Nou weet ik niet wie GEMA is, maar daar moet je dan maar vergoeding aan vragen voor elke keer dat je filmpje bekeken is. Ze kondigen dit zelf aan in het buitenland op deze manier.

Ik zie helaas niets.

Ook via een proxy server lukt het niet.


Groet,
Gerard


Hoi Gerard,

Had ik ook, toen ik het via de omgeving van m'n werk deed. VPN connectie naar een vpn-server in duitsland. Verbinding met VPN verbroken (ga ik weer gewoon rechtstreeks via ziggo), geen probleem.

Misschien dat dat bij jou ook zoiets is?

Groeten

Theo
Door AenG
#33636
WSWijk schrijft:
gerrit32 schrijft:
Geert,

Hij is mooi.
Ik zie er alleen niet veel van.

Ik krijg de tekst:
Deze video bevat inhoud van GEMA, die deze wegens auteursrechtenschending heeft geblokkeerd voor je land.

Nou weet ik niet wie GEMA is, maar daar moet je dan maar vergoeding aan vragen voor elke keer dat je filmpje bekeken is. Ze kondigen dit zelf aan in het buitenland op deze manier.

Ik zie helaas niets.

Ook via een proxy server lukt het niet.


Groet,
Gerard


Hoi Gerard,

Had ik ook, toen ik het via de omgeving van m'n werk deed. VPN connectie naar een vpn-server in duitsland. Verbinding met VPN verbroken (ga ik weer gewoon rechtstreeks via ziggo), geen probleem.

Misschien dat dat bij jou ook zoiets is?

Groeten

Theo



Het probleem zou nu opgelost moeten zijn. Er was iets met de (muziek)auteursrechten waardoor het filmpje in Duitsland niet was te bekijken:S