Algemeen forum voor discussie over de website
Door tyr
#53642
In de website van het weer actueel vind ik wel de mogelijkheid een weerstation aan te melden. Maar . . hoe kan ik een eerder aangemeld weerstation afmelden (i.v.m. verhuizing) en vervolgens op de nieuwe woonplaats weer aanmelden? Ik zal wel wat over het hoofd zien, maar wil toch wel graag weten hoe dit moet. Wie helpt?
Door tyr
#53644
Het eerder aangemelde weerstation is een Vantage Pro2 met solar- en uv-sensor in Wolvega. Het station staat nu nog in weeractueel. Inmiddels ben ik van Wolvega naar Heerenveen verhuisd en wil nu ditzelfde station aaanmelden op de plaats Heerenveen (met dus andere coördinaten) en stationsnaam. Zoals gezegd: Ik weet niet hoe dat moet.
Romke Joustra, tyr@natuursoft.nl
Door Luc
#53645
tyr schrijft:
Het eerder aangemelde weerstation is een Vantage Pro2 met solar- en uv-sensor in Wolvega. Het station staat nu nog in weeractueel. Inmiddels ben ik van Wolvega naar Heerenveen verhuisd en wil nu ditzelfde station aaanmelden op de plaats Heerenveen (met dus andere coördinaten) en stationsnaam. Zoals gezegd: Ik weet niet hoe dat moet.
Romke Joustra, tyr@natuursoft.nl
In dat geval kun je het beste even de instructies volgen voor het toevoegen van een nieuw weerstation. Zie http://www.hetweeractueel.nl/handleiding_weatherlink

Als je dan onderin de mail even zegt dat je verhuist bent van Wolvega naar Heereveen, dan weet ik dat het oude station kan verdwijderen.

Gr,
Luc