Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door dibasta
#69163
Wat is er in Grou (friesland) aan de hand??? er zijn daar 3 weer stations, maar alle 3 offline??? ze zijn mekaar toch niet aan 't makijken mag ik hopen? haha...

Vr. groet,
Peter.
Bijlagen
Grou.JPG
Grou.JPG (19.33 KiB) 2923 keer bekeken
Door Bonne
#69165
Ja, wel toevallig dat alle drie stations in Grou tegelijk uit de lucht zijn. Je zou bijna aan Russische hackers denken...

Mijn Meteobridge Pro heeft aangegeven: ik doe het niet meer, bekijk het maar... Hij is vastgelopen en weigert alle diensten. Ik heb hem op moeten sturen voor reparatie, want omwisselen is er niet meer bij; de vorige keer kon ik hem nog omwisselen. Weet niet hoe lang zoiets duurt. Dit is dus al de tweede keer dat de MB pro defect raakt.
Heb je net de tem/hum sensor vervangen, en heb je dit. Balen.
Ik zal de data weer via Weatherlink gaan versturen.

Gr. Bonne
Meteo Grou
Door Bonne
#69166
Kan iemand instellingen bij Meteo Grou aanpassen zodat data weer via openweerdata.htx binnenkomen?
Alvast bedankt.

Gr. Bonne
Door dibasta
#69168
Bonne schrijft:
Ja, wel toevallig dat alle drie stations in Grou tegelijk uit de lucht zijn. Je zou bijna aan Russische hackers denken...

Mijn Meteobridge Pro heeft aangegeven: ik doe het niet meer, bekijk het maar... Hij is vastgelopen en weigert alle diensten. Ik heb hem op moeten sturen voor reparatie, want omwisselen is er niet meer bij; de vorige keer kon ik hem nog omwisselen. Weet niet hoe lang zoiets duurt. Dit is dus al de tweede keer dat de MB pro defect raakt.
Heb je net de tem/hum sensor vervangen, en heb je dit. Balen.
Ik zal de data weer via Weatherlink gaan versturen.

Gr. Bonne
Meteo Grou


Nou, ik dacht ze zullen elkaars weerstation toch niet hebben afgebroken? :laugh:

Maar het is dus flink balen, dat je MB het begeven heeft!!

Hopelijk krijg je het weer voor elkaar.

Gr,
Peter.
Door wvdkuil
#69207
Bonne schrijft:
De Meteobridge is toch vervangen door een nieuw exemplaar. Aan de stroom, config backup terugzetten en het loopt weer.

Misschien is er iemand die Weerstation Grou (HWAID 137) wil aanpassen:
www.meteogrou.nl/updates/hwa.txt

Gr. Bonne
Is aangepast,
prettige dag,

Wim