Algemeen forum voor discussie over de website
Gebruikersavatar
Door overijse
#71517
HinkZk schreef: 20 nov 2019, 13:37 Zal er misschien overheen kijken maar hoe leg ik e-mail contact met HWA? Is er zoiets als info@hetweeractueel.nl of contact@hetweeractueel.nl ?
Je kunt ook een privé bericht zenden naar 'LUC' via volgende link :
ucp.php?i=pm&folder=inbox

Grtz
Kris
Gebruikersavatar
Door Luc
#71520
HinkZk schreef: 20 nov 2019, 13:37 Zal er misschien overheen kijken maar hoe leg ik e-mail contact met HWA? Is er zoiets als info@hetweeractueel.nl of contact@hetweeractueel.nl ?
Het contact formulier komt nog terug. Maar via webmaster @ hetweeractueel.nl kun je ook gebruiken.

Gr,
Luc
Door heersje
#71540
En wat is de voorkeursroute om een van de moderatoren dan wel Luc vragen een aanpassing te maken? Zo wordt bij mijn station Vossem niet aangegeven dat het een B is en ontbreekt de neerslag.
Groet Jean-Paul
Gebruikersavatar
Door Luc
#71541
heersje schreef: 21 nov 2019, 22:45 En wat is de voorkeursroute om een van de moderatoren dan wel Luc vragen een aanpassing te maken? Zo wordt bij mijn station Vossem niet aangegeven dat het een B is en ontbreekt de neerslag.
Groet Jean-Paul
Contact met moderators bij voorkeur via een PM naar de groep moderators. Dan kan diegene die het eerst online is het oppakken.

Het is de bedoeling dat je de stationsclassificatie zelf ingeeft via de beheermodule. Daar kun je straks ook de afscherming van de temperatuursensor, de dagelijkse resettijd van de neerslagmeter en andere dingen instellen. Dan 'ontbreekt' de neerslag niet meer. Moderators kunnen deze dingen niet voor de deelnemers aanpassen.

De beheermodule ben ik nog aan het ontwikkelen voor HWA2.0. Dus nog enkele dagen geduld a.u.b.

Gr,
Luc
Door HinkZk
#71559
Top, dank je!

Via PM kan inderdaad ook maar niet alle website bezoekers hebben een forum account of gaan deze aanmaken bij een vraag.
Gebruikersavatar
Door overijse
#71560
HinkZk schreef: 25 nov 2019, 11:49 Top, dank je!

Via PM kan inderdaad ook maar niet alle website bezoekers hebben een forum account of gaan deze aanmaken bij een vraag.
Maar wel alle stationsbeheerders hebben normaal een account op HWA (account is immers gelinkt aan station) om ons moderatoren te bereiken. Uitzondering op de regel, overgang HWA 1.0 naar 2.0 zijn er nog enkele die hun account dienen aan te maken.

Grtz
Kris
Door HinkZk
#71590
Heb nu 3x een berichtje naar de groep gestuurd maar kennelijk verdwijnen deze berichten. Heb zojuist een test verzonden en eerst lijkt deze verzonden maar zodra ik op 'F5' druk vind het bericht niet meer terug in postvak uit/verzonden of elders.