Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
#71571
Helaas heeft mijn temp/luchtvochtigheid sensor het begeven lijkt het. Nieuwe is inmiddels gearriveerd.
Tijdelijk dus geen actuele waarden uit Hengelo gld. Mijn waarden kunnen tijdelijk geblokt worden.
Morgen een poging wagen om de sensor te vervangen.
#71572
Bedankt voor het melden. De temperatuur wordt voor 2 dagen genegeerd. Daarna doet deze vanzelf weer mee.
Succes met het vervangen.

Gr,
Luc
#71575
Top! Ik zie dat de Tmin van vandaag die wordt doorgegeven nog te laag is. Maar dat komt omdat die nog met de oude sensor is gemeten. Om deze waarde te mijden van de extremen op de homepage, laat ik het 'tijdelijke negeren' van de temperatuur actief. Over 2 dagen wordt deze automatisch opgeheven en zal de temperatuur ook weer gewoon meedoen in de kaartjes.

Gr,
Luc
#71617
eugel schreef: 01 dec 2019, 11:47 Hallo Luc.
Inmiddels 3 dagen verder. Toch zie ik dat mijn temperatuur nog in het licht grijze staat.
Kan dit verholpen worden?
Hoi,

Over welk station gaat het ? Is makkelijker om de filter te zoeken.

Grtz
Kris
#71620
eugel schreef: 01 dec 2019, 11:47 Hallo Luc.
Inmiddels 3 dagen verder. Toch zie ik dat mijn temperatuur nog in het licht grijze staat.
Kan dit verholpen worden?
Het lijkt erop dat het automatisch opheffen van het 'tijdelijk 2 dagen filter' nog niet werkt. Dus ik heb dat handmatig gedaan. Ondertussen ga ik uitzoeken waarom dat nog niet werkt.

Gr,
Luc