Discussie forum over de Meteobridge / Meteohub. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Gebruikersavatar
Door T.J.
#71787
Lijkt mij noodzakelijk iets....
En remote access is ook gemakkelijk als je een van de experts naar jou meteobridge wil laten kijken, zij kunnen dan remote inloggen en het probleem onderzoeken, ik wijzig dan tijdelijk mijn wachtwoord en stuur dit via pm en als het probleem is opgelost (of niet) dan wijzig ik het weer.
Ik denk dat het probleem hierin schuilt van het niet remote kunnen inloggen....

Succes
Gebruikersavatar
Door wvdkuil
#71841
jwruitenberg schreef: 16 jan 2020, 06:39 Nee ik krijg geen scherm voor het invullen van het wachtwoord. Dat heb ik ook nog niet ingesteld, staat nog op de gewone waarden. Maar maakt dat veel uit?
Als het nog niet werkt:
Staat er als u de tab "system" opent al een vinkje zoals op bijgevoegd screenshot?
Als u klikt op de tekst "this URL" verschijnt er bovenin de browser een link zoals "https://admin.meteobridge.com/6fba269ae ... f7eaff0f2/" ?

Wim
Bijlagen
vinkje.jpeg
vinkje.jpeg (51.41 KiB) 2973 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door wvdkuil
#71868
jwruitenberg schreef: 10 feb 2020, 05:24 Ja, dat komt er wel allemaal. Helaas werkt het dan nog niet.
Dit begrijp ik niet, de vink moet er niet komen die moet er al staan als u de tab opent en altijd er blijven staan.

De volgorde is:
Open tab "system"
Zet vinkje
Klik onderaan op de linker knop "Save and apply"
Klik op een andere tab
Klik weer op tab "system"
Het vinkje moet er nog steeds staan.

Wacht minstens 5 minuten
Ga weer na de tab "system"
Het vinkje moet er nog steeds staan.
Klik dan op de tekst this URL

=======

De bedoeling is dat u het vinkje laat staan zodat u eventueel als u niet thuis bent de externe link kunt gebruiken.
Nadat de externe link werkt kunt u beter ook het password aanpassen. Immers iedereen kent het standaard password.
Wim