Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door Gert de Bruijn
#71985
Hallo,
Ik ben al lid sinds 2008 en geregistreerd met HWA 1.0 en beheer weerstation Ridderkerk. Sinds kort zag ik de neerslag in het grijs staan en kwam er toen achter dan ik me opnieuw moest registreren in HWA 2.0. Ik wist echter mijn gebruikersnaam niet meer en daarom maar gewoon mijn naam genomen. De weerdata worden nog steeds doorgegeven maar dan wellicht onder de andere gebruikersnaam. Ik kan geen priveberichten versturen naar vd kuil of luc en daarom maar even in de even voorstellen topic. Wellicht dat ik opnieuw iets in moet stellen maar dat verneem ik dan wel.

Het HWA 2.0 ziet er fraai uit en een hele verbetering.
Gert de Bruijn
Weerstation Ridderkerk
Gebruikersavatar
Door overijse
#71986
Gert de Bruijn schreef: 09 mar 2020, 17:38 Hallo,
Ik ben al lid sinds 2008 en geregistreerd met HWA 1.0 en beheer weerstation Ridderkerk. Sinds kort zag ik de neerslag in het grijs staan en kwam er toen achter dan ik me opnieuw moest registreren in HWA 2.0. Ik wist echter mijn gebruikersnaam niet meer en daarom maar gewoon mijn naam genomen. De weerdata worden nog steeds doorgegeven maar dan wellicht onder de andere gebruikersnaam. Ik kan geen priveberichten versturen naar vd kuil of luc en daarom maar even in de even voorstellen topic. Wellicht dat ik opnieuw iets in moet stellen maar dat verneem ik dan wel.

Het HWA 2.0 ziet er fraai uit en een hele verbetering.
Gert de Bruijn
Weerstation Ridderkerk
Hoi Gert,

Welkom terug. Heb inmiddels de neerslagfilter verwijderd.

Veel instellingen kun je nog niet doen, dat gedeelte van HWA2.0 is nog steeds in opbouw door Luc.

PS: vanaf nu kan je ook PM's verzenden, eerste post van nieuw geregistreerde leden is een gecontroleerde post (anti-spam) door Moderatoren, na deze eerste anti-spam check kun je ook PM's verzenden. Zelfs mogelijk om één PM naar alle Mods tegelijkertijd te pushen, de eerste die online komt zal dan je probleem oppikken.

Grtz
Kris