Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

#73027
Beste weer collega's


Ik gebruik virual serial ports in combinatie met Weather Display en Weatherlink 5.8.3 een hogere versie werkt niet goed.
Zins ik dit goed werkend hebt is er geen upload meer naar Weathercloud.
Nu heb ik weatherlink versie 6.0.4 weer geprobeerd en dan werkt het wel, maar dan heb ik weer het probleem van uploaden na de rest dus dit is niet de oplossing.
Mijn vraag aan jullie is, is het mogelijk om via Weather Display te uploaden naar Weathercloud zodat mijn gegevens op Weatherlink.com weer zichtbaar zijn.

Met vriendelijke groet,


Gert
#73030
Beste whozee,

Ik probeer nu versie 6.0.5 te gebruiken deze geeft wel fouten aan, ik zal deze een poosje gebruiken om te zien wat er gebeurd en of deze vast gaat staan.
Welk VSPE programma gebruik jij.

Zijn er weer collega's dit eventueel ook een oplossing hebben om het via Weather Display te laten werken.

Groet,

Gert
#73040
Dag Wim en andere weer collega's,

Ik heb het op de volgende manier denk ik opgelost, ik gebruik nu 2x weatherlink naast elkaar de versie 5.8.3 en 6.0.5 waarvan de oudste alle profielen verwerkt en de nieuwste alleen zorgt voor de upload naar weathercloud.
Allebei de versies gebruiken dezelfde poort en dit gaat tot nu toe goed.
Ik gebruik en andere VSPE degene die Wim gebruikt geeft bij mij meer fouten dan bij degene die ik nu gebruik.