Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door Meteo Deurne NL
#73789
Beste platformleden,
Ik heb een Bresser 7 in 1 weerstation gekocht. Via Wunderground is dit gekoppeld, maar de koppeling met Weatherground lukt niet. Ik heb het apparaat toegevoegd maar dat blijft daar op ontkoppeld staat hoe krijg het voor elkaar om het te koppelen? Het koppelen lukt niet op mijn GSM en Laptop.
In afwachting van uw antwoord alvast mijn dank.
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#73792
Welkom!

Inbedrijfstellen en aankoppelen van een nieuw weerstation roept altijd veel vragen op.
Om te begrijpen wat je bedoelt met
de koppeling met Weathercloud lukt niet. Ik heb het apparaat toegevoegd maar dat blijft daar op ontkoppeld staat hoe krijg het voor elkaar om het te koppelen? Het koppelen lukt niet op mijn GSM en Laptop.
is wat meer uitleg nodig:
1) wat wil je bereiken?
2) welke software gebruik je daarvoor en wat heb je daarin gedaan/ingesteld?
3) wat zie je dan (wel/niet) gebeuren? Komt jouw station wel netjes tevoorschijn in de Weathercloud-overzichten e.d.?
Ook foutmeldingen zijn informatief.

MVG, Anton [= Toulon7559 / Moderatie HWA_Forum]

13Jan2022:
Ter beperking van mogelijke misverstanden, [vanuit moderatie] de tekst van dit bericht 'terugwerkend' aangepast/opgelijnd n.a.v. het vervolgbericht #73793
Omdat het nog 'n.v.t.' lijkt, in dat kader ook de tekst over aankoppelen aan de HWA-server weggehaald.
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#73794
De zoekfunctie van dit forum verwijst met Weathercloud als zoeksleutel momenteel naar 80 berichten:
lijkt de moeite waard om die reeks te bekijken m.b.t. jouw vraag.