Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door Niels2a@hotmail.be
#68565
Hoi mensen!

Ik had een vraagje in verband mijn website.
Sinds ik deze morgend op mijn website wil, bleken de meetwaarden niet meer actueel te zijn.
Daarnaast stond er een melding dat de "cache" beschrijfbaar moest zijn..
Ik holde naar mijn weer pc maar daar lijkt alles normaal te lopen.
Wie weet wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen?
De website is: http://www.weerstationzoersel.be

Alvast bedankt!

Niels Spaenjers
Door Toulon7559
#68567
Als ik zojuist op je webpagina kijk, dan lijkt het alsof er meer aan de hand is dan alleen een cache-probleem.
In de tekst m.b.t. de status van je weerstation staat dat je ruim 8 dagen geleden een storing hebt gehad [?], het tabelletje (in de bijlage) meldt dat de meeste inhoud meer dan 5 uur oud is, en (onderste regel) je daggegevens zijn al sinds 1 september j.l. niet meer vernieuwd.

Is er op 1 september, resp. 8 dagen geleden iets in de software of met je computer-configuratie gebeurd?
Bijlagen
screenshot_www-aecff545c78e327ff134bc5d0aab0268.png
screenshot_www-aecff545c78e327ff134bc5d0aab0268.png (105.76 KiB) 2832 keer bekeken
screenshot_www.png
screenshot_www.png (105.76 KiB) 2832 keer bekeken
Door Niels2a@hotmail.be
#68570
Heey Allemaal!

Bedankt om te reageren!
8 dagen geleden was de stroom hier uitgevallen waardoor de weer pc het begaf, daarmee de "storing".
Ik heb nog voldoende GB ruimte (4.5 GB van de 10 GB) waardoor het hieraan ook niet kan liggen.

Blijkbaar lag het probleem aan mijn hosting waardoor ik zelfs niet meer op mijn cp panel geraakte, alles lijkt nu wel terug in orde te zijn en de gegevens zijn weer actueel!

Alvast bedankt!

Niels Spaenjers
Door Niels2a@hotmail.be
#68701
Hoi Iedereen!

Exact een week later doet hetzelfde probleem zich opnieuw voor..
De cache is niet leesbaar en onbeschrijfbaar.
Dit probleem houdt meestal aan tot de namiddag en verdwijnt dan weer om volgende zaterdagnacht weer tevoorschijn te komen.
Weet er iemand hoe ik dit van de baan kan verhelpen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Niels

http://www.weerstationzoersel.be
Door Niels2a@hotmail.be
#68710
Dankjewel allemaal!

Probleem intussen van de baan dus dit kan gesloten worden..

Provider heeft fouten toegegeven, servers zaten vol daarmee dat we niks meer konden uploaden.

Groetjes!

Niels