Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
#2975
We waren al trots op ons temperatuurkaartje, maar nu Ronados een script in elkaar heeft gezet om de laatste 6 beelden achter elkaar te zetten, zijn we helemaal trots! We gaan dus een stapje verder als het KNMI dat alleen statische plaatjes publiceert.

Kijk maar eens naar de animatie van het actueel temperatuur kaartje.

We zijn benieuwd naar de reacties.





EDIT Ronados: Link gewijzigd naar goede URL, je linkte naar het statische plaatje.
Door hendrikjan_franeker
#2991
hallo, ik vind de animatie prima gelukt, en dankzij de plaatsing op WW van deze link heb ik me ook op dit forum maar aangemeld(gezien het aantal leden lijkt me het hier de moeite waard)Ik hoop dan ook veel op te steken van de diverse members en zal af en toe ook eens wat gaan posten!;)
Door Luc
#2992
hendrikjan_franeker schrijft:
hallo, ik vind de animatie prima gelukt, en dankzij de plaatsing op WW van deze link heb ik me ook op dit forum maar aangemeld(gezien het aantal leden lijkt me het hier de moeite waard)Ik hoop dan ook veel op te steken van de diverse members en zal af en toe ook eens wat gaan posten!;)


Welkom!

Het forum wordt steeds levendiger. Je merkt dat een nieuw forum even tijd nodig heeft, maar met name de laatste weken worden er steeds meer interessante onderwerpen behandeld.
Door meteozwolle
#3243
De animaties van de temperatuur zien er goed uit !!!!

hoe werkt dit ?
zijn dit plaatjes die je door een animated-gif oplossing koppelt ?

groetjes,

Marcel