Algemeen forum voor discussie over de website
#32
Indien er iemand in het bezit mocht zijn van een handleiding aanmelding weerstation van oude HWA voor één of andere weersoftware, kun je deze overmaken aan Luc aub. Via waybackmachine vinden we deze niet terug aangezien ze achter login HWA 1.0 stonden.

Dus wie in het bezit is van een handleiding HWA, mogelijk een screenshot, printout, foto, enz .... Je maakt er Luc (bespaart hem tijd) en vele anderen gelukkig mee om deze te delen.

Thx in advance
Grtz
Kris
#42
Als er iemand een beschrijving wil/kan maken, dan mag dat natuurlijk ook. Zelf kan ik wel weer de beschrijving maken van weatherlink, maar andere software heb ik niet. En ik weet zeker dat deelnemers ook de template hebben om data 'up te loaden'. Anders was hun data niet beschikbaar hier :D

Plaats beschrijving ze gerust hieronder dit bericht, dan zorg ik dat ze een prominent plekje krijgen op de website! Zo helpen we nieuwe deelnemers samen op weg.

Gr,
Luc
#76
Ik heb de lege upload files weer gevonden, maar nog niet de beschrijvingen per software pakket om deze in te stellen. Voor weatherlink kan ik die eventueel zelf maken, maar andere software heb ik niet en gebruik ik niet.

Wie wil me daarmee / daar aan helpen??

Gr,
Luc