Algemeen forum voor discussie over de website

Welke functionaliteit heeft voor jou prioriteit?

Moderator functionaliteit voor beheer extremen/wijzigen upload files
5
25%
Historische gegevens van stations
1
5%
Beheerpagina voor het eigen weerstation
8
40%
Overzetten data van oude forum
6
30%
Anders (reageer in een reactie)...
Geen stemmen
0%
Door brugje
#71529
Ik mis nog de kleine weerbanner voor op mijn website. genaamd weerinfo.php. Ik zie dat de andere banners zoals mosimage.php en mos60.php al wel werken maar de kleine banner met het actuele weer per station nog niet.
https://www.hetweeractueel.nl/includes/ ... F.........
Komen deze spoedig terug anders zal ik deze van mijn voorpagina echtenerbrug.info moeten verwijderen. Met vriendelijke groet vanuit Echtenerbrug, Jan.
Gebruikersavatar
Door Luc
#71530
Ja deze komen terug. Ik probeer dat vandaag of morgen te doen tussen andere werkzaamheden door.

Gr,
Luc
Gebruikersavatar
Door Luc
#71538
WeerstationDomburg schreef: 21 nov 2019, 21:33 graag het beheerpaneel weer toevoegen aub
Komt zeker terug! Maar alles tegelijk lukt niet. Ik ben op dit moment nog de banners aan het maken die weeramateurs op hun site hebben. Die werken momenteel nog niet allemaal. Hier krijg ik per mail veel vragen over. Daarna komt de beheermodule.

Gr,
Luc
Gebruikersavatar
Door Luc
#71539
brugje schreef: 21 nov 2019, 13:16 Ik mis nog de kleine weerbanner voor op mijn website. genaamd weerinfo.php. Ik zie dat de andere banners zoals mosimage.php en mos60.php al wel werken maar de kleine banner met het actuele weer per station nog niet.
https://www.hetweeractueel.nl/includes/ ... F.........
Komen deze spoedig terug anders zal ik deze van mijn voorpagina echtenerbrug.info moeten verwijderen. Met vriendelijke groet vanuit Echtenerbrug, Jan.
Ze zijn er weer! En ook de pagina met beschrijvingen om deze toe te voegen per station: https://www.hetweeractueel.nl/weer/echt ... eerbanner/
Gebruikersavatar
Door WeerstationGraveNL
#71554
Hoi Luc,

Ik mis het windkaarjte bij de weerkaartjes?
Wellicht vergeten in alle hecktiek?

Of staat hij al op jouw to-do lijstje?
In dat geval vernietigt dit bericht in 10 seconden, 9, 8, 7... :D
Gebruikersavatar
Door Luc
#71556
WeerstationGraveNL schreef: 24 nov 2019, 14:36 Hoi Luc,

Ik mis het windkaarjte bij de weerkaartjes?
Wellicht vergeten in alle hecktiek?

Of staat hij al op jouw to-do lijstje?
In dat geval vernietigt dit bericht in 10 seconden, 9, 8, 7... :D
staat op de todo, 10, 9, 8, 7 ... :D

Maar ik vond zelf die andere kaartjes belangrijker/interessanter. Op hwa1 was deze het laatste jaar ook niet meer actueel ;-)

Maar komt dus wel weer terug...
Gebruikersavatar
Door whozee
#71677
Luc,

Ondertussen is hetweeractueel weer een flitsende website geworden.
Heb hier nog een probleem met regenverwachting, die zo mooi weergeeft de intensiteit en tijdstip van neerslag.
Zie nu alleen: zie bijlage.

Met vr. groet,

Wim
Bijlagen
Regenverwachting.jpg
Regenverwachting.jpg (12.26 KiB) 9654 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#71678
Foutmelding met het zelfde nummer en nagenoeg zelfde tekst, maar dan voor de mos-verwachting, die ik oproep via een url.
Maar alleen bij vertoning op iPad.
Bij vertoning met Windows10 geen probleem.