Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteo Simpelveld
#4229
Meteotines schrijft:
Hoi Luc,

Ik heb nog een (reeds ingevulde) banner gemaakt, ook bij deze geldt dat de waarde's er altijd inpassen.
Ook de plaatsnaam kan gaan tot 25 karakters.
Een geheel lege banner zonder tijd en plaatsnaam is op mijn pc aanwezig (met de gebruikte lettertype's).
Deze kun je dus ook van me krijgen als je wilt.

succes met je contest.

Tines.


[img][/img]


Goedemorgen Tinus,

Dit is een mooie banner.

Groet Bert
Door Meteotines
#4235
Hier is dan mijn 3e weerbanner - Hij is wat 3-d geworden en de oranje teksten zijn beter leesbaar.
En ook ik vraag mij af waar de andere inzenders blijven...

Tines.




.
Bijlagen
wedstrijdbanner6_org5.jpg
wedstrijdbanner6_org5.jpg (62.53 KiB) 2366 keer bekeken
Door jorissynaeve
#4236
Meteotines schrijft:
Hier is dan mijn 3e weerbanner - Hij is wat 3-d geworden en de oranje teksten zijn beter leesbaar.
En ook ik vraag mij af waar de andere inzenders blijven...

Tines.




.


Wij kunnen niet op tegen jouw banners :P
Door lightningchaser
#4238
Ik moest even photoshop cs3 uitproberen. Het temperatuurkaartje is het handelsmerk van het weer actueel vind ik dus die hoort erin! Het liefst actueel natuurlijk!
Bijlagen
hetweeractueel_copy.jpg
hetweeractueel_copy.jpg (47.46 KiB) 2366 keer bekeken
Door wthus
#4239
lightningchaser schrijft:
Ik moest even photoshop cs3 uitproberen. Het temperatuurkaartje is het handelsmerk van het weer actueel vind ik dus die hoort erin! Het liefst actueel natuurlijk!


Deze vind ik wel mooi strak lightningchaser (Helder en modern, kaartje is leuk idee zo!) Die ander van Tines vind ik te on overzichtelijk waarop teveel informatie wordt vermeld. Voor meer informatie moeten ze maar naar de website van HWA zelf doorklikken of naar de desbetreffende weerstation site.
Door jorissynaeve
#4240
Ik vind ze allebei prachtig. Er zitten hier echte ontwerpers tussen.
Vrees enkel dat het tamelijk moeilijk zal zijn dat kaartje er in te verwerken, tenzij dat men het kaartje (dat al gegenereerd is) als image kopiëerd in de banner via het script.
Door Luc
#4241
jorissynaeve schrijft:
Ik vind ze allebei prachtig. Er zitten hier echte ontwerpers tussen.
Vrees enkel dat het tamelijk moeilijk zal zijn dat kaartje er in te verwerken, tenzij dat men het kaartje (dat al gegenereerd is) als image kopiëerd in de banner via het script.

Zou 'technisch gezien' moeten lukken.
Door Ronados
#4383
lightningchaser schrijft:
Ik moest even photoshop cs3 uitproberen. Het temperatuurkaartje is het handelsmerk van het weer actueel vind ik dus die hoort erin! Het liefst actueel natuurlijk!


Jij hebt mijn stem!