Algemeen forum voor discussie over de website
#75427
Ik heb in mijn Synology Nas in zowel PHP als web het geheugen verhoogt naar 256Mb gezet maar helaas.
De zelfde memory fout blijft.
#75428
pdw112 schreef: 27 mei 2024, 20:14 Ik heb in mijn Synology Nas in zowel PHP als web het geheugen verhoogt naar 256Mb gezet maar helaas.
De zelfde memory fout blijft.
Let op alle data is weggeschreven in de cache. Het duurt een tijd voordat de data opnieuw wordt gelezen.

Ik zie de fout niet meer na die wijziging:
http://wtr.ddns.net/meteoalarm/meteoalarm-details.html
Code: Selecteer alles
<!-- get-meteoalarm-warning-inc: begin ./meteoalarm-details.html -->
<div align="center" class="advisoryBox" style="background-color: #29d660; width: 625px;margin: 0 auto !important;">
<!-- Fetch Status:
get-meteoalarm-warning-inc.php (980) NL_warnings: time spent: 14.9221 -  CURL OK for https://feeds.meteoalarm.org/api/v1/warnings/feeds-netherlands
 -->
<br><font face=verdana>Er zijn geen waarschuwingen<br>voor Noord-Brabant</font><br><br>
</div><!--  get-meteoalarm-warning-inc: end  ./meteoalarm-details.html -->
Volgens mij werkt het nu.
Kijk even welk gebied wel een waarschuwing heeft en voeg die toen aan de huidige instellingen.

Succes,
Wim
#75430
cache tijd staat op 300.
de taak om opnieuw op te halen staat op 1 uur dus ver na de cache tijd.
Met een gebied vanuit UK waar nu wel een warning voor is werkt hij zonder fout.
Zie output log van de taak.
Code: Selecteer alles
<!-- get-meteoalarm-warning-inc.php - V3.16 - 08-Mar-2023 -->
PHP Warning:  Undefined variable $minAlertLevel in /volume1/web/meteoalarm/get-meteoalarm-warning-inc.php on line 302

Warning: Undefined variable $minAlertLevel in /volume1/web/meteoalarm/get-meteoalarm-warning-inc.php on line 302
<!-- using minAlertLevel=2 for 'Yellow' or more severe alerts to display -->
<!-- CountryWarnings:
array (
  'UK' => 
  array (
    'Nottingham' => 
    array (
      '#FFDB23|./ajax-images/meteoalarm_000.svg|Thunderstorm' => 'alert1',
    ),
  ),
) -->
<!-- get-meteoalarm-warning-inc: saved summary to ./meteoalarm-summary.html file -->
<!-- get-meteoalarm-warning-inc: saved details to ./meteoalarm-details.html file -->
Echter met de code voor Brabant komt de fout gewoon weer terug.
Zie output log van de taak.
Code: Selecteer alles
<!-- get-meteoalarm-warning-inc.php - V3.16 - 08-Mar-2023 -->
PHP Warning:  Undefined variable $minAlertLevel in /volume1/web/meteoalarm/get-meteoalarm-warning-inc.php on line 302

Warning: Undefined variable $minAlertLevel in /volume1/web/meteoalarm/get-meteoalarm-warning-inc.php on line 302
<!-- using minAlertLevel=2 for 'Yellow' or more severe alerts to display -->
PHP Fatal error:  Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 4096 bytes) in /volume1/web/meteoalarm/get-meteoalarm-warning-inc.php on line 391

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 4096 bytes) in /volume1/web/meteoalarm/get-meteoalarm-warning-inc.php on line 391
#75431
Heb voor mijn wordpress website een fix gevonden voor het geheugen probleem.

voeg onderstaande regel toe aan je .htaccess file.
Code: Selecteer alles
php_value memory_limit 256M
de meteoalarm.arr file is nu 1.5mb en de warns-array.txt is nu 1.8mb ipv beide steeds 1kb
#75433
pdw112 schreef: 28 mei 2024, 21:36 Heb voor mijn wordpress website een fix gevonden voor het geheugen probleem.

voeg onderstaande regel toe aan je .htaccess file.
Code: Selecteer alles
php_value memory_limit 256M
de meteoalarm.arr file is nu 1.5mb en de warns-array.txt is nu 1.8mb ipv beide steeds 1kb
Dit werkt bij mij nu ook, zonder wordpress.
Even afwachten als er daadwerkelijk een alarm is voor Noord-Holland
Bedankt Theo
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9