Algemeen forum voor discussie over de website
#75217
Even wat anders: het gebeurt regelmatig dat er op de ....details.html pagina meerdere waarschuwingen staan.
Dat is nu ook weer het geval, maar liefst 19 waarschuwingen, waarvan veel herhalingen.
Door een iframe te gebruiken zien we de banner dan gelukkig maar 1 keer, maar vreemd is dit wel.
Heeft iemand anders dit ook meegemaakt en er een oplossing voor kunnen vinden?

Afbeelding

19 Stuks valt schijnbaar nog mee, want ik zie op de website van ws Berghem dat er ruim 300 op de pagina staan.
Dat script lijkt heel anders te werken of er is ergens een stukje code te veel verwijderd daar :)
#75221
WeerstationGraveNL schreef: 06 feb 2024, 20:03 Zoek in het get-bestand naar de tekst "No current alerts"
Daar kun je de tekst aanpassen (deze staat er 2 keer in).

Bij mij ziet het er dan zo uit:
Code: Selecteer alles
	$ownpagehtml .= langtransstr('<br><font face=verdana>Er zijn geen waarschuwingen<br>voor Noord-Brabant</font><br><br>').''.PHP_EOL;
Helaas werkt dit bij mij niet, dan krijg ik niets te zien, ik heb ze allebei aangepast....

Heb het nu maar teruggezet naar de oude situatie...
https://weerstationafferden.nl/meteoalarm/
#75240
Het script is nu voor de waarschuwingen van vandaag.
Kan je het script ook zo aanpassen dat je de waarschuwingen voor morgen krijgt
.
#75242
Voor Noord Brabant geldt momenteel een flood warning en die is pas voor 26 februari van kracht.
Het lijkt mij dat waarschuwingen vroeg genoeg getoond worden......

De waarschuwingen zijn niet eerder zichtbaar dan dat ze uitgegeven worden op de website van meteoalarm.org

ik zie dus geen mogelijkheid om in de toekomst te kijken
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8