Voor vragen en hulp m.b.t. de instructies om mee te doen. Hulp bij installeren van upload files
Door Eckie76
#3026
top! ;)

Heb je een eigen website?
Onder welke plaatsnaam sta je nu bij hetweeractueel met deze data uit WS Win?

Groet Olaf
Door Efjee
#3063
Olaf heb nog geen eigen site wel webspace bij provider, ga nu proberen om de data daarheen over te brengen.
Heb dus nog geen data versturd naar hetweeractueel.

Als eea. lukt laat ik dat weer weten.

bedankt, Efjee
Door Efjee
#3070
Olaf
heb dacht ik alle stappen onderaan en een bericht naar de webmaster gedaan, maar ik snap er werkelijk niets van van.... dit was het antwoord:

Hoi Hans,

Je kunt je registreren via de website (bovenaan). Daarna kun je inloggen en onder het menu weeramateur een handleiding downloaden. Daarmee zou je het bestand binnen 10 minuten moeten kunnen uploaden.

Met vriendelijke groet,

Luc

Hetweeractueel.nl
WeerstationKessel.nl

On Sun Mar 2 12:29 , 'hanswilma' sent:



Hallo,

R16;

Ik wil mijn weerstation aanmelden bij Het Weeractueel,



Maasbracht , Limburg

Mijn site: http://members.home.nl/hanswilma/



Ik heb nog geen upload naar mijn site, graag info hierover en wil dit in principe elke 5 minuten laten gebeuren.

En hoe kan ik die upload van mijn site naar hetweeractueel sturen?





Met vriendelijke groet,

Hans Gilissen



Hoi Hans,

Je kunt je registreren via de website (bovenaan). Daarna kun je inloggen en onder het menu weeramateur een handleiding downloaden. Daarmee zou je het bestand binnen 10 minuten moeten kunnen uploaden.

Met vriendelijke groet,

Luc

Hetweeractueel.nl
WeerstationKessel.nl

On Sun Mar 2 12:29 , 'hanswilma' sent:



Hallo,

R16;

Ik wil mijn weerstation aanmelden bij Het Weeractueel,



Maasbracht , Limburg

Mijn site: http://members.home.nl/hanswilma/



Ik heb nog geen upload naar mijn site, graag info hierover en wil dit in principe elke 5 minuten laten gebeuren.

En hoe kan ik die upload van mijn site naar hetweeractueel sturen?





Met vriendelijke groet,

Hans Gilissen
Door Luc
#3072
Hoi Hans,

Als de handleiding goed is doorlopen, dan verwacht ik het bestand "hetweeractueel.html" op de locatie die jij opgeeft. Als ik http://members.home.nl/hanswilma/hetweeractueel.html probeer, dan krijg ik een melding "Bestand of map niet gevonden" .

Ergens is er dus een stap niet goed gegaan. Olaf kan daar vast bij helpen. Ik heb zelf net iets te weinig kennis van WSWIN om je met dit probleem te helpen.

Luc
Door Efjee
#3073
luc,

Ik heb ook niet veel kennis van dit hoop dat Olaf met een oplossing komt.

gr,
Hans
Door Eckie76
#3074
Hans,

met welk extern uploadprogramma werk jij in WS Win?
WS Win kan nl. zelf geen files uploaden, je hebt dus een apart uploadprogramma nodig om je WS Win files op internet te zetten.

Ik vermoed dat je helemaal geen upload uitvoert.
Door Efjee
#3081
Olaf,

Ik dacht idd. dat dat wel in WSwin zit, dus dat is natuurlijk het euvel. Heb je een tip mbt upload programma?

Gr,
Hans
Door Efjee
#3083
Olaf,
Ben met de instellingen bezig, dus dat moet lukken.
Als ik de upload naar mijn eigen site wil doen, wat moet ik dan doen?

gr,
HAns