Voor vragen en hulp m.b.t. de instructies om mee te doen. Hulp bij installeren van upload files
Door Eckie76
#16543
Jan,

ik heb je website net bekeken en zie nog veel zaken die flink verbeterd kunnen worden.
Dit is bedoeld als opbouwend dus begrijp me niet verkeerd:

1. Navigatiemenu:

Als je eens een menu aan de linkerkant zou maken, dan kan je meer data overzichtelijk in je website opnemen. Nu zie ik alleen een enorm lang lint aan de bovenkant.

2. Site verhoudingen:

Zelfs op mijn breedbeeldmonitor past de site niet in mijn venster qua breedte.
Het is beter als je niet van links naar rechts hoeft te scrollen.
Bij jou wordt dit veroorzaakt doordat er allerlei banners kris kras door elkaar staan over de hele startpagina verdeeld.

3. Bestandsnamen:

Je hoeft niet voor elk plaatje een nieuwe html-pagina aan te maken.
Je kan ook een link maken naar een afzonderlijk plaatje in een menu, of met inline-frames oproepen. Ook kan je beter geen spaties gebruiken in bestandsnamen.
ALs je bijvoorbeeld een aparte pagina wil laten zien met alleen grafieken, noem die pagina dan gewoon: grafieken.html in plaats van pagina7a.html etc etc.

Dit verbetert de navigatie alleen maar en is ook vriendelijker en efficienter voor de zoekmachines.

Groet Olaf
Door meteo ten boer
#16544
Middag ik ga het even proberen hoe je zei, maar zit eerst met een ander probleem hij update helemaal niet meer, denk dat het iets te veel moeite is voor me pc ook daar was ik inmiddels al aan het kijken voor een andere. Daar zat ik even naar te kijken als ik het weer voor elkaar heb dan ga ik hier eens mee aan het werk. Ik werk trouwens met het programma studio web design 3 pro maar mag aannemen dat het op de zelfde wijze werkt als frontpage.

Gr Jan
Door meteo ten boer
#16545
Hoi ik begrijp je heel goed, en zie het zeker niet als kritiek. Ik ben een beginner wat betreft de website en was al dol gelukkig met het feit dat het me lukte. Dus bij deze leer ik weer iets en duizend ogen zien meer dan twee.

Mijn dank en ik ga hier zeker iets mee doen.