Voor vragen en hulp m.b.t. de instructies om mee te doen. Hulp bij installeren van upload files
Door Hans1960
#26475
Wie oh wie kan mij helpen,krijg het niet voor elkaar om de customtextout in WD te verkrijgen, alles is ingevuld en als ik op de test knop druk krijg ik rechtsonder in beeld ook een geel pijltje die even oplicht maar op de een of andere manier worden de gegevens niet geupload !!

Ik lees het wel.

B.V.D.

Gr:Hans.
Door weatherservice
#26476
Heb je die file (customtextout10) wel aangeklikt in het programma?

* customtextout10 * en geen customtextout !

Cheers
Door wslangerak
#26478
Heb je de handleiding gevolgd? Dus customtext10.txt in de dir c:\\\\wdisplay\\\\webfiles geplaatst?
Even iets meer info graag. Als het kan schermafdrukken plaatsen van je instellingen.
Door Hans1960
#26479
Hallo
Bedankt voor de snelle reactie
Ik heb het bestandje voor WD customtext10 gedownload en in choose the file geplaatst
komt als ik op de test knop druk nergens customtextout te staan ??
Door wslangerak
#26480
Je moet het zo zien: file.txt wordt na "behandeling" door WD fileout.txt
Dus customtext10.txt wordt customtext10out.txt

Die file staat in dezelfde directory als waar de customtext10.txt staat, als het goed is dus in c:\\\\wdisplay\\\\webfiles

Heb je soms de file-extensies niet zichtbaar in je verkenner? Dus zie je .txt wel of niet staan?
Door Hans1960
#26487
Hier alsnog een poging om de bijlage te sturen.
Bijlagen
printscreen.jpg
printscreen.jpg (107.4 KiB) 3012 keer bekeken
Door wslangerak
#26488
Hans,

In de schermpjes "Remote filename" en "Local filename" mag de filenaam maar één keer voorkomen, anders gaat het niet goed.

Oftewel, in het bovenste scherm moet staan: customtextout10.txt
In het onderste scherm: c:\\\\wdisplay\\\\webfiles\\\\customtextout10.txt

Alle andere files die je er nu nog in hebt staan zijn overbodig en moet je even weghalen.

Gr,
Door wslangerak
#26494
Ja, inderdaad.
Alleen die eerste regel in het bovenste schermpje lijkt me een lege regel en die mag daar ook niet staan.
Lastig hè?