Voor vragen en hulp m.b.t. de instructies om mee te doen. Hulp bij installeren van upload files
Door Christian
#6194
Hoi Allemaal,

Heb via Jan Smit Meteo Heemskerk al wat informatie verkregen maar niks helpt: ik krijg alles wel geüpload naar mijn website toe maar hier niet heen. Heb alles wat nodig is en in de handleiding staat gedaan maar er komt maar geen customtextout10.txt

Gr,
Christian

WD ver 10.37L
Door wslangerak
#6196
Hallo Christiaan,

Ik snap niet goed wat je probleem is: wordt de file wel goed door WD gegenereerd? Krijg je hem wel ge-upload naar je website of lukt dat juist niet? Als je iets meer info geeft zal ik proberen je te helpen.

Groeten,
Kees.
Door Christian
#6197
Customtextout10.txt wordt niet gegenereerd
Door Christian
#6198
Is nu allemaal opgelost, maar het uploaden werkt nog niet helemaal goed. Lijkt wel alsof hij weigert up te loaden.
Door wslangerak
#6199
Hoi Christian,

Misschien kan je een screenshot van je scherm Control Panel > FTP & connections > Tabblad "General FTP functions" plaatsen, dus het scherm waar je customtext-bestanden worden ingesteld. Aan de hand daarvan komen we er wel uit denk ik. Je file wordt nu inderdaad niet ververst zo te zien (Het is 07:55 uur en de tijd in je file is 07:30 uur)

Gr,
Kees.

Aanvulling 08:14 uur: ik zie dat de tijd in je file nu 08:00 uur is, dus waarschijnlijk ververst-ie om het half uur?
Door jansmit
#6200
Ga naar control panel dan ftp&connections dan General ftp functions daar de tijd op 5 min zetten en customtextout10 in files to upload zetten.
Groetjes Jan Smit
Door Christian
#6201
Hoi,

Het lijkt nu te werken

Gr,
Christian