Voor vragen en hulp m.b.t. de instructies om mee te doen. Hulp bij installeren van upload files
Door Meteorecord
#6363
Hallo, ik ben nog maar een beginner in de wereld van het weer.WD is al erg complex en ik kan er maar niet achter komen op welke url ik mijn gegevens moet sturen.Alles is in orde behalve dat.Hoe weet ik naar welke url moet sturen en waar moet ik dit invullen op WD.

Dank u,
Door Meteorecord
#6365
Bedankt voor de welkomst.Ja ik volgde de handleiding.Dus customtext10.txt staat netjes op zijn plaats en met de test doet die het. Enkel kreeg ik de vraag naar waar ik deze upload maar als groentje in de wereld zowel van het weer als het bouwen van een website heb ik geen idee waar dit te gaan zoeken of in te vullen.Dit is dus nog de enige schakel die gesloten is.
Thanks,
Door wslangerak
#6369
Hallo Jan,

Deze regel uit de handleiding is erg belangrijk:

Kies de file customtextout10.txt met de "Choose the file" button. Letop deze file heet customtextout10.txt dus met out ertussen en niet customtext10.txt. Deze file met out ertussen is namelijk de output van Weather Display inclusief de acutele gegevens.

Ik zie namelijk nu de customtext10.txt op je website staan, maar dat moet dus customtextout10.txt zijn.

Misschien kan je een schermafdruk van het scherm waar je dat ingevuld hebt meesturen? Dan komen we er wel uit denk ik.

Groeten,
Door Meteorecord
#6372
Hey...Vooreer had ik idd de verkeerde ingevuld.Ik zette de juise en weer werd die vervangen door de verkeerde zie ik net.Nu vulde ik terug customtexout.txt in.
Euh...ik weet niet hoe je een screenafdruk moet nemen :blush: Tevens loopt WD op een 2de computer.Ik zit namelijk nog heeeeeel in het begin ;)
Door wslangerak
#6373
Geeft niks Jan, dat hebben we allemaal meegemaakt :lol:

Het ziet er nu keurig uit, volg deze link maar:

http://users.skynet.be/meteorecord/customtextout10.txt

De update vindt ook netjes om de tien minuten plaats.

Dus je kan Luc nu een mailtje sturen dat hij je gegevens kan gaan gebruiken voor Blanden!

Groeten en veel succes met je weerstation en weersite!
Door Meteorecord
#6374
Héhé vriendelijk dank mensen :)
Door Luc
#6377
Hoi Jan,

Ik heb je gegevens inmiddels toegevoegd zoals je ziet. Welkom bij de club.

Luc