Voor vragen en hulp m.b.t. de instructies om mee te doen. Hulp bij installeren van upload files
Door Christian
#7501
Jan, je weet misschien nog dat ik toen dat probleem had met mijn Weather Display die alleen maar om het uur uploadde naar HWA? Ik ga het nu nogmaals proberen via de handleiding en anders weet ik niet wat ik moet doen, ik denk dat ik me me dan maar af moet melden, want dit werkt zo ook niet ... :(
Door jansmit
#7502
Christian schrijft:
Jan, je weet misschien nog dat ik toen dat probleem had met mijn Weather Display die alleen maar om het uur uploadde naar HWA? Ik ga het nu nogmaals proberen via de handleiding en anders weet ik niet wat ik moet doen, ik denk dat ik me me dan maar af moet melden, want dit werkt zo ook niet ... :(


Control panel->General ftp->Choose the file->
customtextout10.txt->on
succes Christian
Door Christian
#7504
Het is allemaal gewoon mijn stomme fout geweest. Met het installeren van de Weather Display voor mijn nieuwe WMR-200 weerstation, geen rekening mee gehouden dat je 'm in Vista als administrator moet runnen..

..inmiddels dat aangepast en hij werkt als een zonnetje, óók naar HWA toe B)
Door Christian
#7511
Ja Jan, dat herinnerde ik mij weer, omdat ik toen vanwege het weerstation was overgestapt op een nieuwere WD had ik het vergeten, zo standaard was het runnen als administrator geworden (ik heb hem namelijk standaard bij "opstarten" staan)
Door petergroeneveld
#8846
Hello everybody,

Mijn customtextout10.txt upload bestand naar HWA wordt vanzelf in kB steeds groter, moet het handmatig 2x per dag wissen om de uploadtijd dan weer kort te houden.
Kan dit ergens automatisch ingesteld worden?
Gebruik WD software.

Alvast bedankt voor de tip.

Peter.
Door wslangerak
#8847
Hallo Peter,

Dat kan je als volgt oplossen in WD:

Setup > Logfiles > Bijna onderaan het schermpje het vinkje weghalen bij "Append (gets longer) the custom logfile"

Dan is het voor elkaar.

Gr,
Door petergroeneveld
#8850
wslangerak schrijft:
Hallo Peter,

Dat kan je als volgt oplossen in WD:

Setup > Logfiles > Bijna onderaan het schermpje het vinkje weghalen bij "Append (gets longer) the custom logfile"

Dan is het voor elkaar.

Gr,


Hoi Kees,

Stond inderdaad nog aangevinkt, had weer vergeefs op de verkeerde plaats in WD gezocht om dit te verhelpen. Bedankt voor je tip.

Groetjes Peter.