Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door SpeedyGJ
Kwijt, leuk he kinderen :D
Ik kan em ook naar het NW/N richting, dat zou alleen leuk zijn tijdens een NW storm, maar in het zuiden staan ook wel wat bomen en hoop antennes, misschien is dat ook wel weer leuk. Eerst de cam maar zoeken. Ik wacht nog op een PC, zodra ik die heb kan ik alles installeren boven op zolder. Moet zo wie zo nog een plank aan de muur hangen waar de boel op kan staan :)

En hierbij de screen :)
Bijlagen
cam-5411623343ff3eb1217bddb2b9177b5a.jpg
cam-5411623343ff3eb1217bddb2b9177b5a.jpg (49.12 KiB) 2178 keer bekeken
Door dibasta
Bedankt voor de foto!

Maar ik heb wel in de gaten, jij hebt nog wel wat te doen, ook een andere PC??
zou geloof ik dan toch ook maar "naarstig"op zoek naar je cam, anders kun je weer een nieuwe kopen, of anders op marktplaat o.a. zoeken!
En tjah... de richting kiezen vindt ik zelf ook moeilijk hoor, bij mij is het Noord Westen of Zuid Westen.

Gr,
Peter.
Door SpeedyGJ
Ik heb inderdaad nog genoeg te doen. Zo wie zo eerst een PC, dan kan het weerspul daarop gezet worden, daarna de webcam als ik die kan vinden. Daarna het weersatelliet etc dus dat komt wel goed.
Maar de cam moet hier wel ergens liggen, voor nu wel even goed genoeg alleen wil nog wel eens een HD cam aanschaffen alleen buget is 0 :( voorlopig zit dit er ook nog niet in.

Ik kan alle richtingen doen gezien die op dak komt, alleen NW/N zijn bomen op <10m afstand dus moet even kijken of dat mooi wordt, anders de richtingen ZW/Z/ZO doen, ZO/O zou het mooist zijn gezien die dan richting de weilanden staat gericht, vooral als de bomen kaal zijn kun je dat goed zien :)
Nou ja, ik zal wel eens wat foto's gaan maken van de omgeving vanaf het dak :) zo meteen eerst even weg ;) .
Door dibasta
Vooral niet druk maken!! en wel rustig blijven, doe ik ook altijd!!! pfff... hahaa....

succes, ik hou het in de gaten ;)

gr,
Peter.