Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door tinuz97
#14683
http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_37/OFF08.SHTML

Is er iemand die dit merk kent ascot?
Ik had wel een oog laten vallen op het stationnetje rechts onderin.
Dit is toch een weersvoorspeller?
Hopelijk mag ik deze link plaatsen?
Of is er iemand die er 1 bezit op dit forum?
Ben namelijk benieuwd naar de betrouwbaarheid van de 4 daagse voorspelling van dat apparaat.
Jammer dat het typenr er niet bijstaat :dry:
Door tinuz97
#14687
wsMaurik schrijft:
Over de kwaliteit kan ik niets zeggen, maar hier is een link naar de handleiding.
http://www.gebruikershandleiding.com/Ascot-ANL-W4-11/handleiding-5-98490.html

Het apparaat linksboven doet schijnbaar ook regenmeting zoals in de aldi folder staat.

Google op ascot weerstation voor meer info.


Dank je voor meezoeken,die handleiding had ik ook gevonden via google.
Maar verdere informatie kan ik helaas niet vinden.
Had gehoopt dat iemand het apparaat kende en of het dus betrouwbaar is :)
Door Meteonoord
#14688
tinuz97 schrijft:
wsMaurik schrijft:
Over de kwaliteit kan ik niets zeggen, maar hier is een link naar de handleiding.
http://www.gebruikershandleiding.com/Ascot-ANL-W4-11/handleiding-5-98490.html

Het apparaat linksboven doet schijnbaar ook regenmeting zoals in de aldi folder staat.

Google op ascot weerstation voor meer info.


Dank je voor meezoeken,die handleiding had ik ook gevonden via google.
Maar verdere informatie kan ik helaas niet vinden.
Had gehoopt dat iemand het apparaat kende en of het dus betrouwbaar is :)



Wat ik niet begrijp is dat als iemand de Rolls Royce bezit onder de weerstations een VP2, hij nog een Aldi station wil hebben.

Of is het een artikel om het artikel ?

Ach ja ..... het zal je hobby maar wezen.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Mike
#14689
Volgens mij bedoelt hij het weerstation wat een 4 daagse voorspelling geeft, kwestie van het topic lezen. :)

Er is idd erg weinig over bekend, misschien juist een reden om naast je Rolls Royce dit weerstation aan te schaffen, immers niet zo vreemd, wat mensen die een Rolls rijden hebben vaak meerdere auto's, gewoon voor de fun :P, zodat je 1 van de eerste bent die er een stukje over kan schrijven hoe je hem vind.

Ben benieuwd wat je gaat doen.
Door Meteonoord
#14690
Mike schrijft:
Volgens mij bedoelt hij het weerstation wat een 4 daagse voorspelling geeft, kwestie van het topic lezen. :)

Er is idd erg weinig over bekend, misschien juist een reden om naast je Rolls Royce dit weerstation aan te schaffen, immers niet zo vreemd, wat mensen die een Rolls rijden hebben vaak meerdere auto's, gewoon voor de fun :P, zodat je 1 van de eerste bent die er een stukje over kan schrijven hoe je hem vind.

Ben benieuwd wat je gaat doen.


Hi Mike,

Mensen met een Rolls Royce hebben inderdaad een tweede auto maar dan wel een auto in dezelfde kwaliteit klasse als de Rolls.

Maar je hebt de ondertoon van mijn reactie schijnbaar niet meegekregen, inderdaad een kwestie van de topic lezen.

Ook hier heb ik mijn statement weer gemaakt en neem ik geen deel meer aan deze discussie en ga ik over tot de orde van de dag.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Mike
#14691
Meteonoord schrijft:
Hi Mike,

Mensen met een Rolls Royce hebben inderdaad een tweede auto maar dan wel een auto in dezelfde kwaliteit klasse als de Rolls.

Maar je hebt de ondertoon van mijn reactie schijnbaar niet meegekregen, inderdaad een kwestie van de topic lezen.

Ook hier heb ik mijn statement weer gemaakt en neem ik geen deel meer aan deze discussie en ga ik over tot de orde van de dag.

Groet,

Bert J. van Bergen


Hmm, dus ik begrijp dat jij de kwaliteit van het weerstation, de Ascot, niet zo goed vind, kijk daar heeft de vraagsteller wat aan. (geen idee waar je dit op baseert eigenlijk, maargoed......)

De ondertoon kon ik idd nergens tegen, misschien een idee om eens een smile ofzo te gebruiken, dat kan soms een hoop duidelijkheid geven

Ikzelf zie dit topic nou niet echt als een discussie, meer als een vraag.

Nou jammer dat je zo snel al opgeeft, zeker als je het als een discussie ziet :laugh:
Door Meteonoord
#14692
Mike schrijft:
Meteonoord schrijft:
Hi Mike,

Mensen met een Rolls Royce hebben inderdaad een tweede auto maar dan wel een auto in dezelfde kwaliteit klasse als de Rolls.

Maar je hebt de ondertoon van mijn reactie schijnbaar niet meegekregen, inderdaad een kwestie van de topic lezen.

Ook hier heb ik mijn statement weer gemaakt en neem ik geen deel meer aan deze discussie en ga ik over tot de orde van de dag.

Groet,

Bert J. van Bergen


Hmm, dus ik begrijp dat jij de kwaliteit van het weerstation, de Ascot, niet zo goed vind, kijk daar heeft de vraagsteller wat aan. (geen idee waar je dit op baseert eigenlijk, maargoed......)

De ondertoon kon ik idd nergens tegen, misschien een idee om eens een smile ofzo te gebruiken, dat kan soms een hoop duidelijkheid geven

Ikzelf zie dit topic nou niet echt als een discussie, meer als een vraag.

Nou jammer dat je zo snel al opgeeft, zeker als je het als een discussie ziet :laugh:


De Nederlandse taal is, mits je de taal juist gebruikt, toch duidelijk genoeg.

Zoals gezegd : Ook hier heb ik mijn statement weer gemaakt en neem ik geen deel meer aan deze discussie en ga ik over tot de orde van de dag.
Door Eckie76
#14693
Kan me niet voorstellen dat je voor 50 euro een uiterst betrouwbaar product in handen krijgt. Ik zou er zelf in ieder geval geen geld aan uitgeven.
De voorspellingsfuncties vind ik ook al zoiets twijfelachtigs.
Waarom ook het wiel steeds opnieuw uitvinden, als je op internet al wordt doodgegooid met weersverwachtingen?
Door Meteonoord
#14694
Eckie76 schrijft:
Kan me niet voorstellen dat je voor 50 euro een uiterst betrouwbaar product in handen krijgt. Ik zou er zelf in ieder geval geen geld aan uitgeven.
De voorspellingsfuncties vind ik ook al zoiets twijfelachtigs.
Waarom ook het wiel steeds opnieuw uitvinden, als je op internet al wordt doodgegooid met weersverwachtingen?


Hier kan ik mij helemaal in vinden, Olaf.

Groet,

Bert J. van Bergen