Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door Christian
#2919
Ik gebruik de WS 2350 maar ik heb hem nog te kort in gebruik (12 jan 08) om echt te kijken of er zich op langere termijn problemen voordoen, en verschillende criteria. Ik zal dus nog maar niets schrijven.

Over enkele maanden zou ik evt. (misschien is er dan al een review..) er een kunnen schrijven.
Door Luc
#2926
Hoi Christian,

Goed idee om de WS2350 ook te reviewen zodra je wat meer ervaring hebt opgedaan met dit weerstation. Alle reviews zijn welkom zodat we een compleet overzicht kunnen aanbieden aan weeramateurs die op zoek zijn naar een weerstation.
Door wthus
#2958
Eckie76 schrijft:
Semi-prof: Alles van Davis, de Weatherhawk, De nieuwe Oregons en ik denk dat zelfs de Nexus 923 te (Honeywell in Engelstalige streken)en de Irox pro USB ( die heel veel lijkt op voorgenoemden) meekunnen.

Hmm... Ik ben van mening dat ook de oudere Oregons (oftwel Huger) in deze categorie thuis horen! Ook al hebben ze geen datalogger. Huger was naar mijn mening wel een van de betere en op de markt 5 á 10 jaar terug op de markt. Toen bestond daarnaast alleen de voorganger van de VP.

Heb zelf de WMR 918 gehad (koste toen 1500 gulden) en heb er veel plezier aan gehad. Mankeerde natuurlijk ook wel wat dingen aan, maar dat heb je met elk station wel.

[edit] let even niet op die kromme zinnen (ogen half dicht).
Door Eckie76
#2965
De Hugers horen er inderdaad ook in thuis. Je hebt daar gelijk in.

De Hugers waren en zijn technisch erg goed, alleen jammer van die ontbrekende loggers destijds, maar die zijn er nu wel gelukkig.
Door wthus
#2988
Luc schrijft:
Er is nu ook een review van de Nexus TFA beschikbaar...

als ik tijd ervoor heb kan ik wel een review proberen te pennen over de WMR (heb dat al eens deels gedaan voor een andere site, die overigens alweer van het net is verdwenen).
Door Luc
#2989
als ik tijd ervoor heb kan ik wel een review proberen te pennen over de WMR (heb dat al eens deels gedaan voor een andere site, die overigens alweer van het net is verdwenen).


Het is niet de bedoeling dat deze site ooit gaat verdwijnen B) , dus je review zal zeker gewaardeerd worden.....
Door JARI_NETWORKS
#21437
Als nieuweling hier zou ik graag willen weten onder welke
klasse mijn WH1080 zou vallen.

mvg Jan
Door nolversteeg
#38411
Hallo Luc,

Ik ben sinds begin dit jaar aan het stoeien met de Envoy 8x. Er is al wat ervaring opgedaan en wil deze delen met andere meteogebruikers wat de voor en de nadelen zijn van deze logger . zodat ik denk veel gebruikers of kopers hiervan niet op het verkeerde been komen te staan.

Groeten Nol Versteeg.