Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door nolversteeg
#61755
HH meteovrienden,

Meer een melding voor de moderators.

Mijn Servers liggen plat, Defecte HDD, welke de Back up was, deze vervangen, en weer in de lucht, alleen is nu oog de sqlserver zijn data kwijt, dus het wiel uitvinden,

Van mij mag HWA dus even in de ruststand totdat ik het een en ander weer op de rit heb.

Groeten Nol.

de website is ook zonder data.
Door Overijse
#61760
nolversteeg schrijft:
HH meteovrienden,

Meer een melding voor de moderators.

Mijn Servers liggen plat, Defecte HDD, welke de Back up was, deze vervangen, en weer in de lucht, alleen is nu oog de sqlserver zijn data kwijt, dus het wiel uitvinden,

Van mij mag HWA dus even in de ruststand totdat ik het een en ander weer op de rit heb.

Groeten Nol.

de website is ook zonder data.


Hoi Nol,

Spijtig dit te horen. Zoals je vroeg heb ik je station ff ertussenuit gehaald. Je laat maar iets weten indien terug ok.

Succes met de herstellingen.

Grtz
Kris
Door nolversteeg
#61762
Dank je wel Kris,

De data gaat weer door op een andere sqlserver, Wunderground loopt ook, op de antieke Davis console, de envoy8x is even terug in de tijd, maar levert wel data aan de andere server. alleen is het een heel gedoe om dat op de website en voor HWA op de rit te krijgen.

maar het gaat lukken(denk ik) het is spagettie ontwarren.

groetjes Nol
Door nolversteeg
#61778
HH Moderators,

De data van station Eersel is weer aktief, Defecte Backup schijf en een spontane activatie van de firewall was de oorzaak.


Groeten Nol
Door Overijse
#61788
nolversteeg schrijft:
HH Moderators,

De data van station Eersel is weer aktief, Defecte Backup schijf en een spontane activatie van de firewall was de oorzaak.


Groeten Nol


Thx voor de update, je station staat er terug volledig tussenin.

Grtz
Kris