Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door Eckie76
#2798
Kent iemand het uitleesprogramma Weather View 32?

Zie link: http://www.weatherview32.com/

Ik heb het zelf al eens geprobeerd, een testversie en ik moet zeggen dat ik het absoluut niet slecht vind.

Enige manco vond ik de slechte en instabiele uploadfunctie.
Dit zie je trouwens bij veel programma's. Ik heb ook tijden met Weather Display gewerkt, en daar was de upload zo instabiel dat ik niet eens een dag op vakantie kon gaan zonder dat de hele boel crashte.

Graag zou ik jullie ervaringen horen met Weather View.
Door SpeedyGJ
#2873
Er zijn duidelijk meer programma's in om loop die (real time) grafieken aan maken dan ik zelf had gedacht. Echter is dit wel een knoeper van ee proggie die maar liefst 77.5MB groot is! Helaas duurt het downloaden net wat te lang om hier even een snelle test voor uit te draaien, dus het zal pas in de middag/avond worden dat ik hier mee aan de gang kan gaan.
Door Eckie76
#2942
Laat je weten hoe je het vindt?

Ik had destijds nogal wat uploadproblemen, het programma hing continue vast.
En het is vrij prijzig, en cracken ben ik niet zo'n voorstander van.
Door schilper
#2944
Helemaal met je eens wat crack's betreft. Hoewel ik wel vindt dat sommige software ontwikkelaars blijkbaar hun ontwikkeling kosten in een jaar terug willen verdienen. Als het software is die puur voor privé/hobby wordt gebruikt vraag ik me wel eens af of ze dan niet het paard achter de wagen spannen.
Door Eckie76
#2945
Klopt, ik vind Weather Display bijvoorbeeld echt erg duur.
Software die niet 100% stabiel is (en daar plaats ik WD ook onder) en elke 3 dagen geupdate wordt vind ik niet 70 dollar of meer waard.