Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door Vijversenkoi
#64105
Ik heb over dit programma een vraag.

Hoe stel je het programma goed in om 2 bepaalde bestanden van WD in de map "webfiles" te laten overzetten naar de host.
Ik wil dus 'yowindow.txt' en 'yowindow.xml' alleen laten overzetten in een aparte map van mijn host en dus ook automatisch om de vb.: 5 minuten.

De map "webfiles" gaat ook al via dit programma naar mijn host, daar is geen probleem. Ik kan het maar niet vinden om maar 1 of 2 of 3 bestanden uit een bepaalde map te laten overzetten naar de host.
En mijn Engels is al niet van het sterkste kantje. Ik heb ook al gezocht op Google om meer uitleg, maar weinig in het NL. Toch niet specifier op mijn vraag.
Dus als iemand mij kan helpen om dit uit te legen hoe ik dit moet instellen, die is van mijne kant hartelijk bedankt.
Door Plaat
#64175
Eric,

Volgens mij kan Fling geen individuele files selektief up-loaden maar je kan zelf wel op je (weer)-computer dit voorbereiden. Zet de betreffende file(s) in een aparte (sub)directory en laat Fling deze dan up-loaden.
Binnen Fling kan je wel een "mask" aanbrengen van extensie die NIET ge-upload mogen worden. Dus de .exe of .html files. Zo kan je ook heel veel uitsluiten waardoor bijv. alleen de .txt over blijft.

Succes.
Leo
Door wvdkuil
#64176
Plaat schrijft:
Eric,

Volgens mij kan Fling geen individuele files selektief up-loaden maar je kan zelf wel op je (weer)-computer dit voorbereiden. Zet de betreffende file(s) in een aparte (sub)directory en laat Fling deze dan up-loaden.
Binnen Fling kan je wel een "mask" aanbrengen van extensie die NIET ge-upload mogen worden. Dus de .exe of .html files. Zo kan je ook heel veel uitsluiten waardoor bijv. alleen de .txt over blijft.

Succes.
Leo
Hallo leo,

Gelukkig is er Fling versie 2.28 ook een "Include files only based on the mask:" setting in fling.
Hiermee kan je uit alle files in de map net die kiezen die je wilt. Ik gebruik dat voor alle bestanden die beginnen met tags in dit voorbeeld.

@Vijversenkoi
Ik wil dus 'yowindow.txt' en 'yowindow.xml' alleen laten overzetten in een aparte map van mijn host en dus ook automatisch om de vb.: 5 minuten.

Dus als je fling nog een keer instelt om de map webfiles op te laden, zet je bij de tab "Scan and update Mode" je eigen selectie. Jouw mask zou dan moeten zijn, alles wat begint met yowindo dus dat wordt yowindo*.*

Ik neem tenminste aan dat er niet meer bestanden zijn die beginnen met yowindo dan de twee die je noemt.
Anders moet je alleen yowindow.xml opladen. Normaal gesproken wordt yowindow.txt niet gewijzigd, dus kan je die eenmalig in de map zetten en dan de mask op yowindow.xml zetten.

Wim
Bijlagen
hwa_fling.jpg
hwa_fling.jpg (57.6 KiB) 1824 keer bekeken
Door Vijversenkoi
#64183
He, bedankt voor de tip en uitleg, ik ga dit zeker test.