Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door nolversteeg
#40198
Hallo Rini,

Ik denk dat je eerst naar het begin van deze treat moet gaan, als je hier doorheen geworsteld ben, zal het al een stuk duidelijker zijn Toa en L&R zijn 2 verschillende dingen de print zal misschien wel te gebruiken zijn maar om binnen de toa te komen zal je de benodigde zaken moeten hebben(aanschaffen) , en zonder login kan je met de L&R print niets .hier hoort een GPS ontvanger bij en een prosessor print.

Groeten Nol
Door poldeleeuw
#41006
Na een lange pauze zal ik mij er van het weekend aan wagen om de bliksemdetector volledig werkend te krijgen om hem vervolgens te integreren in de site. Heb ondertussen ook al een eindje geleden mijn GPS-module en nieuwe IC's ontvangen.

Offtopic: zijn er nog mensen die rare/verkeerde data krijgen in de grafieken bij WD 10.37Q b 74?

groeten, Joeri.
Door poldeleeuw
#46844
Ik heb vanmiddag nog wat zitten prutsen aan om de gps module erop aan te sluiten maar is me niet zo goed gelukt.

Zoals in bijgevoegde afbeelding heb ik het zo geprobeerd door middel van apparte draadjes ze aan te sluiten op de connector. Maar de draadjes zijn precies te dik en passen niet tussen de metalen pinnetjes. Zijn het speciale draadjes dat men nodig heeft?

Afbeelding

Waarschijnlijk is dit ook op te lossen door de draden rechstreeks te solderen op het bord of mag dat niet?

Alvast bedankt,
Joeri.
Bijlagen
connector.JPG
connector.JPG (12.51 KiB) 1722 keer bekeken
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17