Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door nolversteeg
#39779
Hallo Rini,

Als je dit voor elkaar kan krijgen ben je de man,
en scoor je punten.

De insteek is leuk, maar er zijn al heel veel van deze zaken ,en heeft mijns insziens geen toegevoegde waarde .Vooruit en iets echt nieuws is een uitdaging, als je daar de kennis van hebt doe er iets mee.

Groeten Nol
www.meteoeersel.nl
Door Rini
#39782
nolversteeg schrijft:
Hallo Rini,

Als je dit voor elkaar kan krijgen ben je de man,
en scoor je punten.

De insteek is leuk, maar er zijn al heel veel van deze zaken ,en heeft mijns insziens geen toegevoegde waarde .Vooruit en iets echt nieuws is een uitdaging, als je daar de kennis van hebt doe er iets mee.

Groeten Nol
www.meteoeersel.nl


Het is al standaard gemaakt door de XML file, en omdat dit programma ook werkt met buienradar en meer zal het moeilijk worden het aan te passen naar standaard van WU.

De opzet is er al een tijd alleen nu komt de weeramateur erbij (zie het programma)
de lijst word rustig aan groter en er gaan steeds meer amateurs meewerken erg leuk.

Dus Nol de opzet is nu even zoals dit is, de toekomst zal uitwijzen wat het makkelijkste is..

Gr Rini
Door Rini
#39783
Weerstation Kaatsheuvel schrijft:
millingenweer schrijft:
Hallo Rini,
Aan deze kant het programma van jullie website gedownload,
het ziet er goed uit met veel mogelijkheden.
Vraagje is het ook mogelijke om als je op een meter klik
dat je automatisch naar de website gaat van het weerstation waar,
de gegevens vandaan komen .
Vriendelijke Groeten
Arno
Kan je een screenshot plaatsen?
Bedankt,
Groet,
Hans


Beste Hans,

Het eerste bericht van mij bevat die screenshot
Maar hierbij nogmaals:
http://www.climateservice.nl/test/weerstation.png

gr Rini
Door teesee64
#39784
Hallo Rini,

Ik heb de software inmiddels geinstalleerd en het werkt top! De data van mijn weerstation worden netjes weergegeven.

Uiteraard ook even een berichtje erover op mn website geplaatst met een download link naar Nend Software :thumbsup:


Groet,
Theo
Door Weerstation Kaatsheuvel
#39785
Rini schrijft:
Weerstation Kaatsheuvel schrijft:
millingenweer schrijft:
Hallo Rini,
Aan deze kant het programma van jullie website gedownload,
het ziet er goed uit met veel mogelijkheden.
Vraagje is het ook mogelijke om als je op een meter klik
dat je automatisch naar de website gaat van het weerstation waar,
de gegevens vandaan komen .
Vriendelijke Groeten
Arno
Kan je een screenshot plaatsen?
Bedankt,
Groet,
Hans


Beste Hans,

Het eerste bericht van mij bevat die screenshot
Maar hierbij nogmaals:
http://www.climateservice.nl/test/weerstation.png

gr Rini
Super,bedankt Rini.
Door poldeleeuw
#39788
Ik vind het een mooi programma maar met een beetje weinig mogelijkheden voor een weeramateur (persoonlijke mening). Ik kijk alvast uit naar verdere verbeteringen en mogelijkheden van de software.

Joeri.
Door Rini
#39793
poldeleeuw schrijft:
Ik vind het een mooi programma maar met een beetje weinig mogelijkheden voor een weeramateur (persoonlijke mening). Ik kijk alvast uit naar verdere verbeteringen en mogelijkheden van de software.

Joeri.


Joeri,

en de rest wat mis je dan en wat zou je erbij willen zien? alles is mogelijk maar het moet overzichtelijk blijven..
Door Rini
#39796
jorisdijkstra schrijft:
Op voorgrond!!!!!!


Jouri,

wat ik je aangaf in ons email verkeer, je programma's komen op de voorgrond maar als die naar beneden in je taakbalk zijn / is , dan staat hij op de voorgrond.

Mits je transparantie op 0% staat

geef ander een screen shot van je bureau blad ik begrijp misschien niet wat je bedoeld

gr Rini
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7